• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bunny (Robert) stelt zich voor

Bunny

Detailing rookie
5 nov 2012
2
2
Ik ben Robert, 23 jaar, woon in het hoge noorden, ongeveer 2 jaar poetsgek, heel veel producten gekocht via carclean en ben sinds 2008 gek van Micra's. Even snel mijn auto's in een notendop:

Micra k11 1.0 benzine 1988:
IMG_3619.webp

IMG_3608.webp

6d5e3cd1.webp

Micra K11 1.5 diesel 2000:
IMAG0010.webp

Micra K11 1.4 benzine 2001:
IMAG0208.webp

IMAG0209.webp

March K11 Cabriolet 1.3 benzine 1997:
rlx4qt.webp

De laatste twee zijn nog in mijn bezit.

De cabrio ben ik best wel trots op. Dit model K11 is alleen in beperkte oplage uitgebracht in Japan. Ik heb deze auto in de zomer van 2011 geïmporteerd vanuit Engeland.
Ik heb alleen nu een probleem. Er zit water vast in de kap maar daarover meer in een ander topic.

Welkom!
Die cabrio heb ik nog nooit van m'n leven gezien, maar hij ziet er niet slecht uit.

Welkom! Wat een leuk ding die Carbrio, al is hij van de voorkant mooier dan van de achterkant. Leuk om eens wat anders te rijden dan de rest:-)^

Danku allen.

@ Koen Hermans: moet je eens naar friesland komen ;)

@sj0ertum: ik vind deze kont juist veel beter uitkomen dan de normale Micra.

Ik zou wel willen, maar 4u rijden heen vind ik toch een beetje veel voor even naar je auto te komen kijken...
Maar we zien elkaar misschien wel eens op een clinic of meeting ofzo hé :)