• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Burung Wagon = Nissan PAthfinder

Burung Wagon

Detailing rookie
23 jul 2012
2
0
Hallo,

Ik rijd een Nissan Pathfinder, laatste model.
Ik probeer de wagen tiptop te houden, wat ik dacht goed te doen, tot ik hier wat kwam rondneuzen...
Ik rijd er enkel op mijn vrije dagen mee (afhankelijk van de afstanden die ik ga doen) daar ik dagelijks met een Golf VI van de firma rijd.

Verder dan waxen ben ik nooit gekomen (Turtle Wax ed) en behoorlijk wat delen hebben 'het betere werk' nodig..
Grootste ergernis zijn momenteel mijn 2 flanken, op de voorkant van de voordeuren en de achterkant van de achterdeuren...opspattende steentjes ed (steenslag dus)...

Wat me meteen tot de vraag brengt: Is dit weg te krijgen zonder te herspuiten?? (vernis en laklaag zijn er af, je ziet de grondlaag, geen roest)

Grts

Nope, weg=pech .... sorry breng liever goed nieuws :(
Enige lichtpuntje is dat je het zou kunnen gaan aanstippen en daarna bewerken met b.v. de langka set ( ff middels zoekactie opsnorren, staat afdoende over beschreven )
Indien wilt wetsanden dan wellicht hulptroepen inschakelen, zijn genoeg toppers aanwezig in belgenland die je zeker kunnen en willen bijstaan
Locatie van enkele: http://batchgeo.com/map/7a41ee6cfc407abecd59c69c69350eeb