Bus met reclame polijsten

Discussie in 'Polish, Cleaners, Compounds en Glaze' gestart door Henrie013, 9 okt 2017.

1. Henrie013

Henrie013 Detailing trainee

Leuk bevonden:
    1
    Binnen kort heb ik een klant met een bestelbus met reclame erop,kan ik hier gewoon aan beginnen of ergens opletten ?

2. Quantoxx

Quantoxx Detailing guru
    Tester of Bling

Leuk bevonden:
    3.648
    "Reclame"... Stickers? Wrap? Magneten? Pindakaas? Spuitwerk?

Met gezond verstand kom je een eind! :)

3. Henrie013

Henrie013 Detailing trainee

Leuk bevonden:
    1
    Stickers op een paar delen van de bus,het is een bus van geen half jaar oud en deze moet ik even opfrissen en voorzien van een goede bescherming.

4. Quantoxx

Quantoxx Detailing guru
    Tester of Bling

Leuk bevonden:
    3.648
    Als je alleen met een finishing-combi gaat polijsten, dan zou je dit ook over de stickers kunnen doen als het niet anders kan. Een beetje sticker moet dit kunnen hebben, is mijn ervaring. (Testspot) Maar, voorkomen is natuurlijk beter als genezen. :)

5. Aficior

Aficior Detailing guru
    Tester of Bling

Leuk bevonden:
    443
    Ik plak stickers af om ze te beschermen tegen machinaal polijsten. Zeker wanneer het bedrukte stickers zijn. Die kleuren zijn er zo vanaf.
    Indien gewenst kun je de stickers zeer voorzichtig met de hand polijsten met zo mild mogelijke middelen maar dat is dan om ze te reinigen naar ik vermoed.
    Succes.

6. PeterS

PeterS Detailing chief

Leuk bevonden:
    273
    langst het randje met zachte pad en compound moet dat lukken, anders inderdaad beter afplakken.
    Ik ga ervan uit dat het met blanke lak is daar het een recente bus is, maar de oudere zijn al eens met unilak