• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Camaro 2010 SS - bring the bee back to life

cool0

Detailing rookie
21 jul 2009
28
0
Vanuit Canada krijg ik binnen nu en 2 weken (als alles meezit bij het RDW) mijn 2010 Camaro SS. Waarom Canada en geen US, Canada heeft als voordeel dat het metric gebruikt net als ons dus geen MPH maar KM/H en geen F maar Celsius :). De auto heeft weinig gelopen 21000 KM. Echter door de reis heeft hij wel de nodige TLC nodig. Zie hieronder de before fotos. Later zullen de fotos volgen als het work in progress is.

5cizx1.webp

148myvn.webp

bet0qr.webp

Buitenkant moet duidelijk eerst gewassen worden, Iron X (of equivalent), Kleinen, nog maals iron X. Wassen en daarna kunnen we aan de opbouw beginnen.

Gefeliciteerd met deze supercar! Heel veel plezier ermee en ik wacht (geduldig) de show off af.

Ze hebben daar in ieder geval niet de franse rijstijl. De auto ziet er zo goed als ongeschonden uit.

Prachtige wagen, veel (detail-) plezier!

De ruiten tint is een apart verhaal de auto heeft een type goedkeuring en dus mogen ze donkerder zijn dan normaal heel wettelijk verhaal maar het rdw geeft er een akkoord op.