• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Camper schoonmaken op vakantie

Sjon

Detailing trainee
31 mrt 2018
20
35
Utrecht
Hallo medepoetsers,

Even een vraagje vanuit mijn schoonvader.
Hun gaan geregeld met de camper of vakantie of een weekje ertussen uit. Nu vroeg hij mij waarmee hij het beste zijn camper (met name de voorkant) schoon kan maken wanneer hij op de plaats van bestemming is.

Gaat dus om wegvuil en met name insecten.

Nu heeft hij uiteraard geen HD of iets dergelijks bij zich, dus zoekt iets wat hij op kan spuiten en dan met een MF doek af kan nemen.

Alvast bedankt!

Gr mijn schoonvader en ik.
 
Enkele MF doeken, emmertje, flesje shampoo en puur voor de vliegen en af en toe het raam Poorboys Spray en Wipe of wat Bugsquash, dan kun je het denk ik prima bijhouden.
 
Ik zou ook zeker poorboys bug squash aanraden. Dat is precies voor dat doel, wegvuil en vliegen.

Staat de camper in de wax of iets dergelijks? Want dat zal het verwijderen van vuil wel makkelijker maken, maar ook zal een wax laag aangetast worden door de bug squash. In dat geval zou ik 'm ook aanraden om een spray wax of iets met bescherming aan te brengen na het schoonmaken als hij daar interesse in heeft.
 
Camper staat nog niet in de wax, zal wel gaan gebeuren! Ik weet wat ik kan bestellen voor hem! Bedankt mannen!
 
Een wax houdt in het algemeen vuil vast, wordt hij grijs van
Sealent maakt glad, spoelt het vuil er vanaf. Heeft om die reden de voorkeur