• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Caravan: Burstner 500 TS Ventana

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.797
193
57
Bergentheim (Overijssel)
Het is alweer een tijdje geleden..........., dat wij spontaan besloten met het Pinkster-weekend naar een camping te gaan.
De woensdag ervoor dus de caravan uit de winterstalling gehaald: na ruim een half jaar in een boerenschuur "overwinterd" te hebben zag die er zo uit:
20170531_120123_resized_1.jpg 20170531_120131_resized_1.jpg 20170531_120149_resized_1.jpg 20170531_120405_resized_1.jpg 20170531_120408_resized_1.jpg

Dit is natuurlijk detail-onwaardig, dus kreeg de caravan een welverdiende wasbeurt met Poorboys World Super Slick & Wax (de caravan stond nog goed in de Collinite 845, de extra wax-toevoeging om 'm een boost te geven) met als resultaat:
20170531_155031_resized_1.jpg 20170531_155036_resized_1.jpg 20170531_155052_resized_1.jpg 20170531_155212_resized_1.jpg 20170531_155212_resized_1.jpg 20170531_155217_resized_1.jpg

Ondanks dat ikzelf het weekend moest werken, hebben vrouw en (klein-) kids het prima naar hun zin gehad!
(en ikzelf natuurlijk omdat de caravan weer spik-en-span stond te stralen op de camping ;))
 
Wow. Toen ik de eerste foto's zag dacht ik: dit is weer zo'n project. Maar onder al die viezigheid zat gewoon nog een laagje wax. Ziet er weer keurig uit. En nu natuurlijk lekker van gaan genieten!
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Meteen na het pinkster-weekend de caravan weer naar z'n vertrouwde "slaapplaats" gebracht.
Over +/- 2 weken haal ik 'm weer op voor een wasbeurtje, om 'm vervolgens vakantie-klaar te maken voor onze welverdiende zomervakantie in augustus.
Benieuwd hoe schoon / vies de caravan weer uit de stalling komt..........wordt vervolgd
 
Mooi gegaan Kees.
Ik denk overigens dat die viezigheid nu juist het verschil maakt tussen een boerenschuur (met scherpe prijs) en een professionelere caravanstalling die altijd duurder is.
Maar wel zeer lonend om dan je magie ten toon te spreiden en te laten zien hoe het ook kan.
Complimenten. Ziet er goed uit.
 
Inderdaad, en het verschil tussen een boerenschuur en professionele stalling: 1 telefoontje naar de boer(in), even overleggen en ik kan de caravan ophalen wanneer ik wil. (als het moet dezelfde, of volgende dag.)
Bij de professionele stalling hier in de buurt worden vaste haal- en brengtijden gehanteerd...........
 
Goedemorgen Kees. Dat is zeker ook een verschil. Ik moet inderdaad LIEFST een dag van te voren bellen of berichtje zenden. Helemaal waar. Dan zetten zij caravan klaar en kan ik afhalen.
Fijne dag en straks lekker genieten van je mooie caravan.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Gadverdamme wat ziet die er weer lekker wit uit Kees. Dat is met recht "Eer behalen"! :cool::p
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw