• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com Informatie Flyer Online

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Ook voor Carclean.com zelf hebben we een A5 Flyer laten maken, niet iedereen kent Carclean.com natuurlijk en we vertellen in deze flyer in het kort wie we zijn en wat we doen.

CorpFlyer1.jpg

CorpFlyer2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Keurige flyer. :)^ Is dit de definitieve versie? Mss zou je ng een 'contouren'- tekening (wit of grijs ivm de zwarte achtergrond) kunnen tonen met bijv de R8, ongeveer zoals je ook hebt gedaan met de andere carclean-flyer? Dan betrek je nog meer de auto's erbij.
 
Hij is al gedrukt.

Dit is een beetje de stijl zoals de beursstand van ons is geworden. En 3 keer raden. Die heeft twee panelen waar je grijstonen ziet van het interieur van de R8 en 1 met een polijstmachine!

Dus je bent niet gek! ;)

Deze hebben we bewust sober, chique-achtig gehouden. Omdat het redelijk wat tekst is, is het hierdoor wat makkelijker te lezen.
 
Tim zei:
Dus je bent niet gek! ;)

Dat wist ik al jaren, maar het is toch fijn als het door anderen bevestigd wordt rofl

On topic: ook de schrijftaal is goed: direct en persoonlijk. Uitstekende flyer. Je moet er trouwens wel op tijd vanaf zijn vanwege het nieuwe adres! :grinning:
 
Idee: evt bij autodealers flyers achterlaten voro nieuwe klanten? Zeker op je net nieuwe aanwinst (af fabriek of gebruikt) zijn de meesten doorgaans hardstikke zuinig. Verder kan het mss ook nog wel interessant zijn voor dealers om een zaterdag-kracht met carclean spullen auto's netjes te maken, bijvoorbeeld voor aflevering (nog even de Black Hole of White Diamond erover .......)Goedkope arbeid voor de dealer,iig goedkoper dan een professioneel poetsbedrijf en mogelijk een vaste afzet van spullen voor carclean?
 
Ziet er prima uit!

Ik mis alleen (luxe) merken als Wolfgang, Pinnacle en Autoglym. Lijkt me dat er voor die merken toch ook een markt moet zijn, en je ziet het ook niet overal (itt Meguiar's bijvoorbeeld). Bovendien staan Mother's, Meguiar's, Poorboy's en Dodo er in wezen dubbel op.

Niet negatief bedoeld, maar het viel me gewoon op... ;)
 
Door bekende merken wordt het oog getrokken naar die merken (kracht van het beeldmerk). De eerste slag heb je dan al gewonnen. Als mensen echt geïnteresseerd zijn, gaan ze zich daarna vanzelf verdiepen en komen ze m.i. de rest vanzelf ook tegen.
 
DKBM zei:
Door bekende merken wordt het oog getrokken naar die merken (kracht van het beeldmerk). De eerste slag heb je dan al gewonnen. Als mensen echt geïnteresseerd zijn, gaan ze zich daarna vanzelf verdiepen en komen ze m.i. de rest vanzelf ook tegen.
Toevallig marketing in je pakket ?;).. komt bekend voor.
 
SkyBuMp zei:
Toevallig marketing in je pakket ?;).. komt bekend voor.

Hahaha .... ik heb niet direct met marketing te maken, ik zit in de logistieke hoek. Heb overigens jaren geleden wel een commerciële opleiding gedaan.
 
Ik mis wel een link op die flyer, namelijk www.carclean.be :D . Klinkt misschien raar maar ik als Belg ben aan deze site/forum gekomen door lukraak deze link in te tikken op zoek naar informatie ;) .
 
Sven S8 zei:
Ik mis alleen (luxe) merken als Wolfgang, Pinnacle en Autoglym. Lijkt me dat er voor die merken toch ook een markt moet zijn, en je ziet het ook niet overal (itt Meguiar's bijvoorbeeld). Bovendien staan Mother's, Meguiar's, Poorboy's en Dodo er in wezen dubbel op.

Je hebt gelijk dat ze er dubbel op staan, achteraf foutje bedankt. Wolfgang en Pinnacle staan er bewust niet op omdat deze merken te nieuw zijn en nog niets toevoegt. Autoglym is foutje 2... Die had er dus wel op moeten staan :(