• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com is officieel en exclusieve importeur van Poorboy's World geworden!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.673
200
Berkel en Rodenrijs
poorboyslogo.gif
'Not much money, but what a shine' - Nu ook officieel verkrijgbaar in Nederland!​

Carclean.com heeft de producten van Poorboy's World al enige weken in het assortiment, maar op de achtergrond gingen de onderhandelingen met Poorboy's World USA, om officieel en exclusief importeur te worden, door en met succes!

De overeenstemming is bereikt, de contracten zijn getekend en de eerste nieuwe pallet met Poorboy's producten verwachten wij volgende week al binnen.

Poorboy's World kenmerkt zich door de goede prijs en de uitstekende concours kwaliteit! De producten ruiken erg lekker, zijn zeer gemakkelijk in gebruik (easy on - easy off) en geven een briljant resultaat! Uniek aan de producten is o.a. de UV-filtratie en de mogelijkheid om de producten in hitte en de volle zon te kunnen gebruiken. Geen 'fancy' flesjes waar je als consument wél voor betaalt, maar niets aan hebt, maar topproducten in een normale, degelijke verpakking!

De producten van Poorboy's worden internationaal door detailers geprezen en gewaardeerd en we zijn dan ook ontzettend trots dat Poorboy's World USA ons heeft gekozen om te fungeren als officiële importeur en vertegenwoordig voor het merk.

Wij zullen voor Nederland een eigen Poorboy's World site gaan lanceren (www.poorboysworld.nl en/of www.poorboys.nl), tevens gaan wij een Nederlandse brochure voor de producten ontwerpen. We hopen dit in de tweede helft van de zomer rond te hebben.


Zodra we meer informatie hebben zullen we dat hier weer plaatsen. Mocht je in de tussentijd vragen hebben dan kan je uiteraard contact met ons opnemen.

Poorboy's World (dus met apostrof) betekent letterlijk 'De wereld van een arme jongen'​
 
Wederom gefeliciteerd zeg! :party:

(denk nl. dat poorboy's wel eens voor ene heel groot deel Meguiars gaat overnemen hier)

doorslaggevend was namelijk de Leather Cleaner van ze, zo mooie echte ledergeur zit daar aan, dat ik
de bekleding elke maand opnieuw insmeer! :)
 
Patrick zei:
Je leverde het toch al gaan wij ook nog verschil merken in de toekomst?

Het verschil zal zijn dat we meer producten gaan voeren, ook de grotere verpakkingen komen er uiteindelijk. Er zal een aparte Poorboy's site komen en een Nederlandse brochure.

Wij zullen de Poorboy's producten aan andere (toekomstige) dealers in Nederland gaan leveren.

Groeten,

Tim
 
Jeroentje zei:
doorslaggevend was namelijk de Leather Cleaner van ze, zo mooie echte ledergeur zit daar aan, dat ik de bekleding elke maand opnieuw insmeer! :)

Ik heb de Leather Stuff van Poorboy's World vanavond op de achterbank gesmeerd, Ruikt inderdaad lekker! Inmiddels heb ik ook de Bugsquash van Poorboys in huis, en de Natty's Paste Wax blue. Ik kan weer flink gaan poetsen arme jongen
 
Ja ik had het al gehoord, maarre alsnog Tim: je doet goede zaken man!

Wat ik echt 'waardeer' aan het product is de goede prijs. Ik heb wel een beetje het idee dat Meguiars (logisch ook) flink profiteert van de 'hype'. En dat daar ook het psychologisch effect heerst (ook bij mij): als je maar vaak genoeg leest dat het een goed product is, dan ga je het ook zien rofl

Ben benieuwd hoe 'sober' alles gaat worden. Eigenlijk moet je een site hebben waar continu staat: "Under construction due to this poorboy's money problems"
Nog een leuke reclame slogan: 'Tim moest z'n R8 inleveren: hij is poorboy's gaan verkopen...'
 
Thanks guys,

Het is wel even flink hectisch geweest hier, juist ook omdat Dodo en Poorboy's samen vielen qua onderhandelingen. :star

Poorboy's dealerschappen komen er zeker aan! Nog even geduld. :rules
 
geloof me maar, poorboy's is echt goed spul.

Op gebied van prijs valt het allemaal erg goed mee! De verpakkingen helpen daar aan. Zoals Tim al gezegd heeft, wat heeft een consument nu aan een mooie verpakking? Als het product maar goed is!
 
Nou, ik vind die Ronde flesjes die allemaal even groot zijn echt niet een rare verpakking hoor!

Vind het daarintegen wel wat hebben, aangezien je dit ook niet vaak ziet!

+ je ziet wat de kleur van de inhoud van het flesje is, en daarnaast een lekker simpel etiket, maar wel
duidelijk is omschreven! :-"
 
De verpakking is zeker representatief, evenals de sticker die erop zit! Maar de verpakking is niet duur voor de fabrikant en daar kan je dus weer flink op besparen.