• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carlack glassverzegeling

koertie

Detailing addict
28 sep 2008
139
65
ik heb op een ander forum veel lovende woorden gelezen over dit product.

iedereen vind de Carlack glassverzegeling beter dan rain-x.

misschien een aanvulling voor in de shop:-"
 
Vorige week een Bimmer met TW ClearVue behandeld (Polisch en Rain Kleer).

Ontving vandaag het bericht dat de ruiten hierbij ook bij +- 50 á 60 km nagenoeg droog werden van de wind.

Enkel even afwachten hoelang dit zo blijft.

Over Rain-X ben ik snel uitgepraat, 1x getest. Flesje is op de bodem van de bekende bak geeindigd.

Wellicht heeft dit ook te maken gehad met de manier van aanbrengen. ( de Rain Kleer werkt hetzelfde als de Rain-X) Aanbrengen, op laten drogen, nog een keer aanbregen, weer op laten drogen. Even nat sprayen (met demiwater) en dan uitwrijven.
 
Hahahaha, heb ook net wat gelezen over Carlack en Aquapel. Heb een test gelezen op een engelse site over Aquapel en RainX. RainX schijnt niet zo lang op de ramen te blijven als Aquapel.

Ik wilde ook iets hebben voor mijn ramen en heb Clearvue gekocht. De polish en de rain kleer of zoiets. Eergisteren de auto gedaan, en ook met de Clearvue. Gisteren in de regen vanuit Den Haag naar Tilburg gereden en heb de ruitenwissers niet een keer aangehad. Was heerlijk om te zien hoe het water wegvloeide. Enige wat ik heb is dat als ik de ruitenwissers toch gebruik, onder de 50km/h, dat er een waas onstaat op mijn voorruit. Tis wel binnen een aantal seconden weg, maar toch.

Ik zou wel de Carlack en/of Aquapel willen testen.