• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carpoint machine pads

Carpoint is vooral een merk dat door automaterialenshops, DHZ enzovoort wordt gevoerd, de vraag is waar de pad daadwerkelijk gemaakt zijn.
Welke kleuren zijn de pads, zit er iets van een structuur in, of zijn ze gewoon vlak?
 
Een foto van de structuur is hier wenselijk lijkt mij

er zit wel verschil in de pads de zwarte is denk ik voor de wax die is het meest zacht en de witte het meest grof een stug
 

Bijlagen

  • IMG_0043.JPG
    IMG_0043.JPG
    171,2 KB · Weergaven: 153
  • IMG_0044.JPG
    IMG_0044.JPG
    235,7 KB · Weergaven: 143
Zal een doorsnee pad zijn, niet heel speciaal. ook omdat ze overal verkocht worden.
Gewoon testen en is het niks, lekker houden voor klusjes waar je dure pads niet voor wil gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: @Jasper
Qua structuur zijn ze idd vrij standaard en dicht, maar dat hoeft niet erg te zijn.
Wat mij zou storen is de dikte van de pad, bij het polijsten komt het gevoel met de machine en pad om de hoek kijken... ik heb persoonlijk een dunnere pad.
Idd gewoon proberen en anders degraderen tot metaal polish pad voor bv een uitlaat van een motor :rolleyes:
 
  • Leuk
Reactions: @Jasper
Zo te zien vrij kleine pads (4"?) dikte lijkt me niet afwijkend van andere merken. De ronde hoeken en de kleuren doet me denken aan de monello pads van 4-5 jaar terug. (Dan is zwart inderdaad de finishing pad voor wax, wit voor fijn polijsten en wat harder, en de oranje voor middel- tot grof polijstwerk.