• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

cartec exellent ptfe wax over poorboys Black hole

Perry van den boezem

Detailing trainee
2 okt 2015
6
25
43
Goedendag. Ik ga binnenkort een auto doen en mijn vraag is of ik na mijn polijst stappen en de glaze black hole hem af kan toppen met cartec exellent ptfe
 
Hey Perry,

Ik ken deze wax persoonlijk niet en heb er ook nog niet van gehoord. Ik denk dat je de wax effe moet googlen om te kijken of deze wax cleaners bevat. Zo niet, dan kan je hem prima over een glaze gebruiken en als hij wél cleaners bevat dan verwijderd hij onderliggende lagen zoals een glaze of andere waxen-sealants.


Greetz
 
Deze wax werd bij mijn vorig autobedrijf gebruikt,en bevat volgens mij geen cleaners.
Brengt makkelijk op,en neemt ook makkelijk af.
Geeft ook mooie diepe glans.
Standtijd weet ik niet goed,auto s werden afgeleverd en zag je voorlopig niet weer,dus ja?
Gebruik hem zelf niet,omdat ik meer van een vaste wax houd.
 
Ik denk dat welke wax er toentertijd ook op is gesmeerd die intussen wel weer een nieuw laagje kan gebruiken ;)

Neemt niet weg dat het altijd goed is om wat ervaringen met onbekende producten te horen!