• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carwrap / stickers bijhouden

DannyL

Detailing addict
Tester of Bling
28 apr 2011
488
65
40
Ik heb toch es een vraagje aan de detailers hier..

Mijn Corsa is in het bezit van een daksticker en daarnaast wat carwrap (matzwart).
Hoe kun je dit nu het beste onderhouden naast wassen?
Ik heb van de week mijn carwrap dingen afgedaan met apc (1:7) aangezien er wax resten op zaten, maar nu zie je de apc plekken weer.
Morgen is het weer 'was dag', dus hopelijk ben ik dan van de apc plekke naf, maar wellicht dat jullie me hierin kunnen adviseren wat ik normaal hiervoor het beste kan gebruiken (voortaan plak ik het netjes af als ik ga waxen)

Mothers Gold Carnauba Wax (paste)
05550-05750.webp

Ik heb ergens in de kast nog een fles NXT Spray wax staan, maar die staat er al 2 jaar weg te ebben :P

Misschien dat ik dit even moet toelichten.
Mijn carwrap zit alleen op de achterste zijruiten, om mijn ruiten geblindeerd te hebben, maar op een andere manier als wat iedereen doet.. En daarnaast de daksticker natuurlijk
De rest is gewoon roest en lak bij mijn auto :)

Even een korte, snelle reactie, want helaas heb ik momenteel nauwelijks tijd op dit geweldige forum rond te neuzen.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn striping.
Wat je zelf al zegt; afplakken.
Wat bij mij altijd wel heel goed helpt is het nalopen met een detailer spray.
Nu heb ik de Valet Pro Citrusbling 1 op 8 verdund. Krijgt netjes alle vlekjes, strepen en meer van die ongein weg.