Hallo medepoetsers.
2 weken geleden kreeg ik een foto via whattsapp of ik er een uitdaging in zag om een verweerde
rooie Toyota Celica weer een opfrisbeurt kon geven?
Uitdagingen zijn altijd leuk dus ben toen dezelfde week nog ff wezen kijken hoe hij er daadwerkelijk
bijstond.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Zoals te zien is op de foto is het linker voorscherm en portier nog wel redelijk rood omdat deze al overgespoten waren!
Mooi rood is niet lelijk maar deze stond er beroerd bij….
Uitdaging aangegaan en afgelopen vrijdag werd hij bij mij afgeleverd om aan te pakken.
Zaterdagochtend vroeg uit de veren omdat ik verwachte dat ik er een behoorlijke kluif aan zou krijgen om deze weer fris en fruitig te maken.
Toestand hoe hij er bij stond..
Beroerd!
Om maar zachtjes uit te drukken!
Begonnen met wassen met een overdosis Slick & Suds.
Had verwacht dat er bij het kleien nog veel vuil van de verweerde lak af zou komen…
Dit viel heel erg mee! ( jammer genoeg hier geen foto van gemaakt)
Vervolgens een testspot gemaakt voor het stappenplan met de Dap
Zo zag het eruit na Mezzo op oranje, Mezzo op wit en Finale op groen.
De glans kwam weer lekker terug!
Dit stappenplan over de gehele auto uitgevoerd en je zag weer een mooie Celica tevoorschijn komen!
Na het polijsten heb ik de Celica in 2 laagjes EX-P van PBW gezet voor de bescherming
en de trims gedaan met Revive van AF
Met dit als eindresultaat..
He`s back alive again!
Zaterdagavond de Celica weer terug gebracht naar de eigenaar die stom verbaasd stond te kijken naar zijn
opgebeurde Celica!
Hij kreeg bijna dezelfde kleur als zijn auto van verbijstering omdat ie echt niet had verwacht hem zo weer terug te krijgen!
Hier doen we het allemaal voor!
Bedankt voor het lezen.
Till next time
2 weken geleden kreeg ik een foto via whattsapp of ik er een uitdaging in zag om een verweerde
rooie Toyota Celica weer een opfrisbeurt kon geven?
Uitdagingen zijn altijd leuk dus ben toen dezelfde week nog ff wezen kijken hoe hij er daadwerkelijk
bijstond.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Zoals te zien is op de foto is het linker voorscherm en portier nog wel redelijk rood omdat deze al overgespoten waren!
Mooi rood is niet lelijk maar deze stond er beroerd bij….
Uitdaging aangegaan en afgelopen vrijdag werd hij bij mij afgeleverd om aan te pakken.
Zaterdagochtend vroeg uit de veren omdat ik verwachte dat ik er een behoorlijke kluif aan zou krijgen om deze weer fris en fruitig te maken.
Toestand hoe hij er bij stond..
Beroerd!
Om maar zachtjes uit te drukken!
Begonnen met wassen met een overdosis Slick & Suds.
Had verwacht dat er bij het kleien nog veel vuil van de verweerde lak af zou komen…
Dit viel heel erg mee! ( jammer genoeg hier geen foto van gemaakt)
Vervolgens een testspot gemaakt voor het stappenplan met de Dap
Zo zag het eruit na Mezzo op oranje, Mezzo op wit en Finale op groen.
De glans kwam weer lekker terug!
Dit stappenplan over de gehele auto uitgevoerd en je zag weer een mooie Celica tevoorschijn komen!
Na het polijsten heb ik de Celica in 2 laagjes EX-P van PBW gezet voor de bescherming
en de trims gedaan met Revive van AF
Met dit als eindresultaat..
He`s back alive again!
Zaterdagavond de Celica weer terug gebracht naar de eigenaar die stom verbaasd stond te kijken naar zijn
opgebeurde Celica!
Hij kreeg bijna dezelfde kleur als zijn auto van verbijstering omdat ie echt niet had verwacht hem zo weer terug te krijgen!
Hier doen we het allemaal voor!
Bedankt voor het lezen.
Till next time