• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Centreerpen voor Kompressorpads

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soron

Detailing rookie
13 sep 2010
64
7
Ok, ik heb vandaag mijn pakket met DAP500 binnen gekregen en daar heb ik enkele kompressorpad bij.
Nu hoorde ik dat je daar een centreerpen voor nodig schijnt te hebben, of althans.. dat schijn het beste te zijn.

Uhm... simpele vraag.. wat houd zo'n ding in en heb ik die inderdaad echt nodig?

Euhhh, waar wil je de kompressorpads op centreren dan? Op de backingplate van een DAP zit geen gat in tegenstelling tot een backingplate (lake country) van een rotary.

Ja dat was dus ook mijn vraag. Maar ik begrijp dus dat dat alleen nodig is op een rotary? Fijn!

Op de rotary gebruik ik alleen 7 inch Kompressorpads en een 150mm backingplate. De velcro ligt verdiept in de pad waardoor deze "automatisch" centreert.

Status
Niet open voor verdere reacties.