• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

'chemical resistant' spray fles

superdave

Detailing addict
2 mei 2010
40
52
Goedendag poets vrienden :)

Ik heb al een aantal sprayflessen geprobeerd maar steeds bij de PB APC en Wheel cleaner gaat de kop kapot.
Natuurlijk kan ik hem na elke wasbeurt spoelen met water, maar dat is verre van praktisch als je vooral de APC dagelijks gebruikt..

Wie o wie heeft een sprayfles(kop) die zich staande houdt tegen de APC en Wheel Cleaner en kan mij vertellen waar ik die ook kan halen.

Alvast bedankt
 
deze gebruik ik bij me apc:
https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Chemical_Resistant_Sprayer_CHEM-RESIST-SPRAY_101773

tot nu toe werkt ie perfect!
en anders ff kijken bij de groupbuy die komt!!!
 
Klik

Klik

De bovenste is geweldig ! Onderste nog niet geprobeerd,
maar ik heb nog nooit problemen gehad met APC, ik denk dat jouw sprayers in het algemeen niet veel waard zijn?
 
Die heb ik hier allebei staan... maar helaas..
overigens APC 1:6 en WC 1:1

Ik heb al een nieuwe gehad van CC, een zwarte maar die is ook kapot.
 
Door APC heb ik nog nooit een sprayer kapot gehad, en ik spoel die met APC (Meg's) ook nooit door.
Wellicht is de PB APC net wat anders samengesteld dan de Meg's.

Enige die ik meestal doorspoel is de Wheel Brightener, daarbij gebruik ik de Chem.res. die hierboven staat aangegeven.
 
ik heb ongeveer een jaar lang de PB APC gebruikt, nooit last van verstopping/kapot gaan... niet doorgespoeld oid, gewoon de sprayers uit de vorige groupbuy.
Gebruik nu voor de meg's WB de nieuwe zwarte Chem. res. sprayer, deze spoel ik wel door, maar gaat nu ook al enkele maanden mee..!
 
Met Nicknameless eens:
Sprayer leeg spuiten en in water houden en dan doorspuiten; zodoende blijft er geen chemische bende achter in het mondje als het zuigbuisje.
 
Na gebruik van de sprayer van de wheel brightener plaats ik deze op een fles gevuld met water en spoel de sprayer hiermee door. Sprayer laat ik op de fles met water zitten tot volgend gebruik.
Sprayer van PB APC spoel ik nooit door. Geen problemen mee.
 
Ook ik gebruik dankzij Braamr en de groupbuy zijn flessen en sprayers.
Ik gebruik APC van Meguiars in verschillende verhoudingen, en werkt als een jekker tot op heden, zonder te spoelen.
Vanavond nog veel plezier aan beleefd, toen de trims van een Porsche Carrera van witte aanslag moesten worden ontdaan, dankzij een POETSbeurt van een bedrijf uit Delft.