• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chris van S.

Chris van S.

Detailing guru
3 jun 2014
147
123
43
Hallo mede carcleaners,

Ik ben Chris, 32 jaar, werkzaam bij een autodealer in Rotterdam. Aangezien ik daar een administratieve functie heb wil ik in het weekend mijn handjes gebruiken en krijgt mijn Ford Fiesta 1.0 ecoboost 125pk de nodige TLC voor zn kiezen. En daar heb ik onwijs veel lol in. Daardoor heb ik afgelopen maanden mijn spaarvarken menig maal stuk geslagen voor poet... eh detailproducten bij carclean. Met als klapper dat ik sinds deze week eindelijk kan zeggen dat mijn detail collectie compleet is door de toevoeging van een DAP900. Of kan ik beter zeggen; ik ben begonnen aan het eindeloze.... ongelovelijk wat er is te krijgen. ;)

In elk geval heb ik afgelopen maanden heel veel gelezen en geleerd van dit forum. Deze zomer wil ik aantal auto's aan gaan pakken en daarbij hoop ik jullie ervaring te kunnen raadplegen

Gr Chris

Doe je geld niet meer in een spaarpot, maar stort direct op Carclean.com. Zij zorgen er dan wel voor dat jouw collectie groter en groter wordt.
Bespaart je tevens de aanschaf van spaarvarkens.

Tnx Soepergrover, en ja toevallig ben ik dat ja :D Leuk je op een ander forum weer terug te zien.