Vanavond in relatief korte tijd een aardig resultaat behaalt met de nieuwe witte Citroën C1 van de vrouw.
Stappen:
- Foamen
- APC op moeilijke plekken
- Afspuiten met HD
- Volledig in de Iron-X
- Afspuiten met HD
- Wassen
- Afspoelen
- Drogen
- Sealer/Glaze
- Wax
Auto zag er redelijk vies uit. De LM velgen waren er ook erg aan toe aangezien er moeilijk bereikbare plekjes op zitten.
Na de auto in de foam te hebben gezet heb ik de emblemen en moeilijk bereikbare plekken met een kwast en APC schoongemaakt.
De Velgen heb ik met APC behandeld en met de EZ Wheel Brush schoongemaakt.
Vervolgens Iron-X niet alleen op de velgen maar ook op de gehele auto gespoten.
Ik dacht dat het allemaal wel meeviel bij een nieuwe auto maar de foto's zeggen toch echt iets anders.
Op verschillende plekken zaten nog lijmresten van de beschermfolie. Deze heb ik verwijderd met APC.
Vervolgens de auto helemaal gewassen met Mothers Wash en afgespoeld met water.
Auto gedroogd met MF droogdoek.
Geen gekke dingen, de lak was nog in prima conditie (goh) dus geen noodzaak om er met de DAP over te gaan.
Aangezien het een witte auto is heb ik eerst de Mothers Sealer/Glaze aangebracht. Met de PB Deluke Mega Mega Towel afgenomen om de wax aan te kunnen brengen. Voor de Wax heb ik de Mothers Wax gebruikt (Step3). Net als de Sealer/Glaze heb ik deze aangebracht met de fingermitt van DJ.
Heerlijke mitt om een wax mee aan te brengen. Deze raad ik iedereen toch wel aan!
Eenmaal klaar met de C1 was het helaas al aardig donker dus aftershots niet goed kunnen maken.
Wel een reflectieshot in het donker gemaakt, ziet er nog aardig uit ook!
Hieronder volgen de foto's van het voor en na:
Voor:
Iron-X aan het werk! Dit had ik niet verwacht bij een nieuwe auto! ]-0
Na het wassen:
Helaas van na het waxen alleen een reflexieshot:
Hopelijk hebben jullie genoten van deze Quick Detail :ja
Stappen:
- Foamen
- APC op moeilijke plekken
- Afspuiten met HD
- Volledig in de Iron-X
- Afspuiten met HD
- Wassen
- Afspoelen
- Drogen
- Sealer/Glaze
- Wax
Auto zag er redelijk vies uit. De LM velgen waren er ook erg aan toe aangezien er moeilijk bereikbare plekjes op zitten.
Na de auto in de foam te hebben gezet heb ik de emblemen en moeilijk bereikbare plekken met een kwast en APC schoongemaakt.
De Velgen heb ik met APC behandeld en met de EZ Wheel Brush schoongemaakt.
Vervolgens Iron-X niet alleen op de velgen maar ook op de gehele auto gespoten.
Ik dacht dat het allemaal wel meeviel bij een nieuwe auto maar de foto's zeggen toch echt iets anders.
Op verschillende plekken zaten nog lijmresten van de beschermfolie. Deze heb ik verwijderd met APC.
Vervolgens de auto helemaal gewassen met Mothers Wash en afgespoeld met water.
Auto gedroogd met MF droogdoek.
Geen gekke dingen, de lak was nog in prima conditie (goh) dus geen noodzaak om er met de DAP over te gaan.
Aangezien het een witte auto is heb ik eerst de Mothers Sealer/Glaze aangebracht. Met de PB Deluke Mega Mega Towel afgenomen om de wax aan te kunnen brengen. Voor de Wax heb ik de Mothers Wax gebruikt (Step3). Net als de Sealer/Glaze heb ik deze aangebracht met de fingermitt van DJ.
Heerlijke mitt om een wax mee aan te brengen. Deze raad ik iedereen toch wel aan!
Eenmaal klaar met de C1 was het helaas al aardig donker dus aftershots niet goed kunnen maken.
Wel een reflectieshot in het donker gemaakt, ziet er nog aardig uit ook!
Hieronder volgen de foto's van het voor en na:
Voor:
Iron-X aan het werk! Dit had ik niet verwacht bij een nieuwe auto! ]-0
Na het wassen:
Helaas van na het waxen alleen een reflexieshot:
Hopelijk hebben jullie genoten van deze Quick Detail :ja