Deze C3 kwam vorig jaar binnen voor een exterieur behandeling. Ruim 2 ton op de teller staat meestal garant voor de nodige gebruikssporen zoals deze
De algehele staat was duidelijk geleefd, dus voorzien van de nodige swirls.
Het viel mij al op dat bepaalde delen beduidend minder krassen en swirls hadden. De lakdiktemeter bevestigde dat er overgespoten was en liet zien
dat hij ook grote getallen aankon .
Verder nog wat extra verrassingen, zoals deze doffe, gespikkelde plek (plamuur?) en bevestiging van het spuitwerk.
Stappenplan als volgt. Het dak en de motorkap hadden 2 keer de rotary met gele pad en veloce nodig. De rest had genoeg aan 1 keer met deze combinatie.
Daarna werd de hele auto met de Flex VRG, oranje Lake Country-pad en Scholl S30 nabewerkt. De ergste krassen werden gewetsand en bijgewerkt met een lakstift.
Achterlichten ook meegenomen.
De rubbers en trims gingen in de Revive (hieronder zie je waarom ) en de lak kreeg de overbekende Colli 845.
En dit alles leverde uiteindelijk dit resultaat op. Een rondje om de auto.
En nog wat details en reflectiefoto's.
Bedankt voor het lezen, groeten Martin.
De algehele staat was duidelijk geleefd, dus voorzien van de nodige swirls.
Het viel mij al op dat bepaalde delen beduidend minder krassen en swirls hadden. De lakdiktemeter bevestigde dat er overgespoten was en liet zien
dat hij ook grote getallen aankon .
Verder nog wat extra verrassingen, zoals deze doffe, gespikkelde plek (plamuur?) en bevestiging van het spuitwerk.
Stappenplan als volgt. Het dak en de motorkap hadden 2 keer de rotary met gele pad en veloce nodig. De rest had genoeg aan 1 keer met deze combinatie.
Daarna werd de hele auto met de Flex VRG, oranje Lake Country-pad en Scholl S30 nabewerkt. De ergste krassen werden gewetsand en bijgewerkt met een lakstift.
Achterlichten ook meegenomen.
De rubbers en trims gingen in de Revive (hieronder zie je waarom ) en de lak kreeg de overbekende Colli 845.
En dit alles leverde uiteindelijk dit resultaat op. Een rondje om de auto.
En nog wat details en reflectiefoto's.
Bedankt voor het lezen, groeten Martin.
Laatst bewerkt: