Vandaag was het dan zover.
Ik was blij dat ik gisteren avond de auto al had gewassen en gekleid, zodat hij lekker droog en gereed stond vanmorgen.
Na een lekker bakkie koffie ben ik om 8 uur aan de slag gegaan.
eerst de testspot gedaan om te zien welke combo we nodig hadden vandaag.
De combi Wit en 203S van menzerna deed het helaas niet, wel was de grijze waas weg maar de onderliggende krasjes waren nog te veel zichtbaar.
Dus maar overgestapt naar 203S en oranje, wat alles deed verdwijnen.
Het had helaas wel na bewerking nodig, dus heb ik maar de 85RD 3.02 boven gehaald en die op oranje gebruikt en na bewerkt met de 106FA op zwart.
Na het polijsten de Blackhol op zwart ingewerkt en dat lekker een half uurtje laten uitademen.
Waarna het geheel op de rode kompressor pad met de Collinite 845 ingewreven en een uurtje laten curen.
Alles met de DAP 500.
Genoeg gelul hier zijn die picture's
Zijn geen trucage foto's
Kan iemand raden waar ik was gebleven?)
Voor 8-o
Na
Brinkman shot
50/50 achterlicht
en als afsluiter nog wat nashots
Deze shot is gemaakt op de moterkap 8d
Ik was blij dat ik gisteren avond de auto al had gewassen en gekleid, zodat hij lekker droog en gereed stond vanmorgen.
Na een lekker bakkie koffie ben ik om 8 uur aan de slag gegaan.
eerst de testspot gedaan om te zien welke combo we nodig hadden vandaag.
De combi Wit en 203S van menzerna deed het helaas niet, wel was de grijze waas weg maar de onderliggende krasjes waren nog te veel zichtbaar.
Dus maar overgestapt naar 203S en oranje, wat alles deed verdwijnen.
Het had helaas wel na bewerking nodig, dus heb ik maar de 85RD 3.02 boven gehaald en die op oranje gebruikt en na bewerkt met de 106FA op zwart.
Na het polijsten de Blackhol op zwart ingewerkt en dat lekker een half uurtje laten uitademen.
Waarna het geheel op de rode kompressor pad met de Collinite 845 ingewreven en een uurtje laten curen.
Alles met de DAP 500.
Genoeg gelul hier zijn die picture's
Zijn geen trucage foto's
Kan iemand raden waar ik was gebleven?)
Voor 8-o
Na
Brinkman shot
50/50 achterlicht
en als afsluiter nog wat nashots
Deze shot is gemaakt op de moterkap 8d