• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroen-forum Voorjaarsmeet

Xsara Coupe

Detailing guru
19 mei 2009
867
153
Ik zie dat die hier nog niet staat.. Voor de citroen liefhebbers zal op aanstaande zaterdag 9 april voor de 5e maal de voorjaarsmeeting van www.citroen-forum.nl zijn. Elk jaar weer is er deze gezellige meeting waar toegang gratis is!
Als van ouds hebben we een "uitdeuker zonder spuiten". Deze expert haalt tegen een zeer gunstig tarief deukjes uit plaatwerk. Tevens kan hij op afspraak spot-repair doen!

Tevens is dit jaar voor het eerst carclean aanwezig voor uitleg, advies en verkoop van wat producten!
En ten slotte is er een aircoboer om tegen gereduceerd tarief airco's te vullen.

Heb je zin en zaterdag niets te doen, kom dan even kijken! Entree is gratis, eten en drinken zijn tegen een kleine, vrijwillige donatie beschikbaar en gezelligheid is er volop!

Adres:

Vofatec
Industrieweg 12A
5256 PN Heusden

Voor meer informatie en aanmeldingen voor het uitdeuken zonder spuiten of aircovullen zie ook www.citroen-forum.nl!
 
Ik was graag even komen kijken met mijn maat en zijn parelmoerwitte XM 2.5TD12 Exclusive maar zit dan in Denemarken om de quattro op te halen.
 
Even een wijziging:

De locatie is van Hedel verandert in Heusden.
Dit in verband met wegwerkzaamheden in Hedel. En wie wil er nou met zn mooie auto in een bouwput terecht komen8-o

Mochten jullie een dagje vrij hebben, jullie zijn van harte welkom!
 
Even een snel linkje:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/207980/

Erg leuk dat Tim en Co er ook zullen zijn! Leuke aanvulling. De uitdeuker is er nu voor de 4e keer geloof ik inmiddels.. De meeting wordt steeds drukker bezocht en dit moet daar zeker aan bijdragen!