• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroentaart stelt zich voor!

Citroentaart

Detailing trainee
7 mei 2018
71
30
Hi, even mezelf voorstellen. Ik lees al een aantal jaren mee op het forum. Nu toch maar even een account aangemaakt! Binnenkort wil ik wat vragen stellen.

In 2012 had ik en nieuwe auto gekocht, een zwarte KIA Rio. Ik ging toen opzoek naar een goede autoschampoo en toen kwam ik op een of andere manier hier terecht! Ik kreeg het te pakken en bestelde het een en ander. Het werd dus iets meer dan alleen een shampoo ;)

Nu in 2018 heb ik weer 2 bestellingen geplaatst en bij beide kreeg ik wat gratis dingen erbij net zoals in 2012. Bedankt Carclean! De reden voor de bestelling was dat ik weer een nieuwe auto heb, en deze moet natuurlijk goed onderhouden worden en heeft ook een ander lak kleurtje. Zie foto’s in bijlage. Het is een Skoda Superb business Style DSG. Heerlijke auto! Met heel veel ruimte!

De velgen zijn gepoedercoat (als het goed is). Gister in de wheel sealant gezet. (Wat een werk, al die spijlen).

Tot zo ver.. later nog wat meer details!
 

Bijlagen

  • 3696987D-7684-4233-81F2-344318D83443.jpeg
    3696987D-7684-4233-81F2-344318D83443.jpeg
    454,1 KB · Weergaven: 194
  • 9982EA84-FDF3-434A-8982-8A0EA4864EDE.jpeg
    9982EA84-FDF3-434A-8982-8A0EA4864EDE.jpeg
    224,9 KB · Weergaven: 192
  • 74631835-D3A8-4A53-AE41-35DE3D60CBA5.jpeg
    74631835-D3A8-4A53-AE41-35DE3D60CBA5.jpeg
    271,7 KB · Weergaven: 170
Bedankt! De DSG is echt een genot!
Ik vind het zelf ook een mooie wagen (best logisch vaak) ;)

De velgen maken hem ook wel af. :)

Hey Citroentaart, welkom op het forum! :D

Leuke wagen, hoor.

We zien je vragen tegemoet. Vergeet de zoekfunctie op het forum niet om al een basis te kunnen leggen. ;)

Dank u! We gaan inderdaad de zoekfunctie gebruiken :)
 
Hoi welkom!

Dat is een mooiere auto dan ik verwachte bij de naam Citroën-taart ;)

Zijn de velgen nieuw gepodercoat geleverd? Dat zou de eerste keer zijn dat ik dit gehoord heb. Normaal zijn nieuwe vekgen gewoon gespoten.
 
  • Leuk
Reactions: Citroentaart
Bedankt allemaal!

Hoi welkom!

Dat is een mooiere auto dan ik verwachte bij de naam Citroën-taart ;)

Zijn de velgen nieuw gepodercoat geleverd? Dat zou de eerste keer zijn dat ik dit gehoord heb. Normaal zijn nieuwe vekgen gewoon gespoten.

Haha, geen Citroën hè!

De auto is een jong gebruikte auto, dezelfde velgen zaten er onder alleen hoogglans zwart. Dat vond ik niet zo fraai. Vandaar dat ze aanboden om deze te laten poedercoaten.
 
Welkom @Citroentaart Zulke veel-spaaks-velgen heb ik dus een bloedhekel aan, omdat het veel werk is om ze schoon te krijgen en te houden.
Kleur van de Superb is Quartz Grey? Volgend weekend ga ik mijn 'nieuwe' ride ophalen, ook een Skoda en mogelijk dezelfde kleur, alleen een totaal andere auto.
 
  • Leuk
Reactions: Citroentaart
Bedankt!

Welkom @Citroentaart Zulke veel-spaaks-velgen heb ik dus een bloedhekel aan, omdat het veel werk is om ze schoon te krijgen en te houden.
Kleur van de Superb is Quartz Grey? Volgend weekend ga ik mijn 'nieuwe' ride ophalen, ook een Skoda en mogelijk dezelfde kleur, alleen een totaal andere auto.

De kleur is Business Greg, het is geen zilver maar ook geen donker grijs. :)
Welke ‘ride’ krijg jij?

Welkom. Mooie auto. Zwarte velgen onder zo'n auto is inderdaad geen gezicht.

Idd zie foto!
 

Bijlagen

  • E789F611-B4C1-43D8-B08D-1D000D28E535.jpeg
    E789F611-B4C1-43D8-B08D-1D000D28E535.jpeg
    487,2 KB · Weergaven: 75
Ja kan bij bepaalde auto's wel leuk zijn. Maar bij deze stijlvolle auto is het geen stijl.