• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citrus Pre-Wash, wel of geen onzin? Test met Stjärnagloss Först Citrus Pre-Cleaner

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Omdat ik wel eens wilde weten hoeveel een citrus pre-wash nu echt doet qua voorwas heb ik daar een video van gemaakt.
Belangrijk om te weten is dat de gebruiksaanwijzing iets anders zegt namelijk afspuiten met hogedruk. Maar omdat ik wilde weten wat het product nu echt doet i.p.v. een harde straal heb ik gekozen om het af te spoelen met een normale tuinslang. Gekozen voor Stjärnagloss Först omdat het een gemakkelijk kant-en-klaar product is en ik het merk een warm hard toe draag. De filmpjes van Jack (de man achter Stjärnagloss) zijn echt briljant!

Het verschil is echt aanzienlijk! Uiteraard niet compleet schoon, je zal gewoon moeten wassen maar wordt echt veel vervuiling los gemaakt door het product zelf.

 
Leuke test @Dibbuz !
Grappig om te horen hoe je Stjarnagloss uit spreekt. Ik vroeg me dit altijd al af.
Maar. Ik noem het gewoon op zn Nederlands :p:joy:

Nu kun je goed zien wat zo'n product nou doet. Zelf heb ik hier de pre wash van Valet Pro. Deze gebruik ik alleen als mijn auto echt vies is.
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: Timm en Dibbuz
Ik had hem inderdaad gisteren al zitten kijken, hij kwam voorbij op mijn Youtube.
Leuke test @Dibbuz ga je dit soort dingen vaker doen? Andere filmpjes zijn toch alweer wat ouder haha.
 
Leuk en heel effect zo even, zegt genoeg.

Tegen de tijd dat ik echter iets ga bestellen wat ik waardeloos vind....poehee dan zit ik er warmpjes bij! Ik moest lachen!
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Ik had hem inderdaad gisteren al zitten kijken, hij kwam voorbij op mijn Youtube.
Leuke test @Dibbuz ga je dit soort dingen vaker doen? Andere filmpjes zijn toch alweer wat ouder haha.
Hangt van de tijd en mogelijkheden af vooral. Lastig om nu toezeggingen te doen.
 
Leuke test en haalt zo te zien genoeg weg. Leuk om andere producten misschien ook eens zo te testen.
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Aanvullend vraagje Dennis: bij het gebruik van citrusproducten zoals deze pre-cleaner heb ik altijd het idee dat dit wel ten koste gaat van de standtijd van een sealant/wax. Heb je enig idee of dit inderdaad zo is, en hoe groot die invloed is?