• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cleaning bedrijf starten

DSteevens

Detailing rookie
16 sep 2022
2
2
Ik vraag me al een tijd iets af. Als ik een cleaning bedrijf start op mijn eigen locatie waar het niet mogelijk is voor mensen om te wachten (je bent al snel een paar uur bezig), hoe kunnen mensen dan de auto naar je toe brengen? Moeten zij dan altijd opgehaald worden en is deze drempel niet te hoog?

Is het daarnaast ‘onprofessioneel’ om een stroom- en watervoorziening te verzoeken als je op locatie gaat schoonmaken?

Ik hoor graag hoe jullie hier over denken!
 
Als je naam goed is en je kwaliteit voor je spreekt, maakt afstand en tijd niet meer uit. Om op dat punt te komen.... tja dat zal door hard werken moeten gebeuren.
 
Welkom op het forum.

Een goede detail neemt sowieso al een dag tot meerdere dagen in beslag. Een leenauto is dan wel een service die men op prijs stelt. Een voorliggende stap zou een breng-en-haalservice zijn.
Aan de andere kant is het ook zo dat als men een auto naar een garage brengt, er ook niet altijd een leenauto beschikbaar is en/of men neemt aan dat ze zelf wat moeten regelen voor de terugreis én het feit dat er tijdelijk geen auto beschikbaar is.

Wat is kort genoeg om op te wachten? Woon je op een halfuur rijden en duurt de behandeling een uurtje, dan blijf je wel even wachten. Moet je een paar uur wachten, dan wordt het al minder grappig.

Op locatie van de nutsvoorzieningen gebruikmaken, dat deed ik altijd wel. Je verbruikt niet enorm veel en eventueel kan je het in de onkosten meerekenen.
 
Mocht je in de gelegenheid zijn om een werkplek (scherm + dockingstation en goeie koffie) te verzorgt, dan zou je dat ook nog als service kunnen bieden. Heb je in ieder geval al weer wat meer mensen die niets hoeven te regelen om toch te kunnen werken of zich te vermaken met p*rnhub ;)
 
  • Verdrietig
Reactions: RedCat