• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CleanRiders aflevering: Tim heeft het aan de STOK met Johan: Mitt on a Stick review! Wat? Ja dat! ♒

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
21
25

In deze video krijgt Tim het echt aan de stok met Johan, want het duo test de Mitt on a Stick! Een superhandige mitt op een telescoopstok waarmee je grote voertuigen zoals caravans, vrachtwagens, campers en meer moeiteloos kunt reinigen.Maar wat zijn de voordelen van de Autofiber Mitt on a Stick? Ze vergelijken hem met de populaire Microfiber Madness Incredipole. Wat maakt hem beter en hoe werkt het precies? Het duo neemt de proef op de som. De test op de muur lijkt misschien saai, maar Johan heeft een hilarische twist in petto! Het is weer een video vol leuke (en flauwe) humor en veel nuttige informatie. Mis deze video niet en kijk 'm van begin tot eind!
 
  • Leuk
Reactions: Panda Power
Ziet er stevig/ goed uit!
Maar is er geen originele extra mf mitt bij te bestellen?
Kan alleen de noodle mitt vinden.
 
Deze zou sowieso lang mee moeten gaan anders gaat er echt iets niet goed. Vervangende bestellen we de volgende keer mee.

Hij is echt goed stevig en solide, je voelt aan alles waarom de prijs wat hoger is dan de Incredipole. Niet dat deze slecht is maar de Mitt on a Stick is nog solider en de lichte buiging in het voorste deel maakt hem veel beter hanteerbaar.
 
Ja, zal best lang mee gaan, maar je weet nooit, wat er kan gebeuren.
Ik vind er 1 extra achter de hand wel fijn.Maar die komt dus later wel in de shop.
Duidelijk Dennis.
 
Als ik het niet vergeet zal ik morgen op het werk eens wat reserve onderdelen fotograferen en hier plaatsen (niet alles is even nieuw aan dit apparaat).
 
Wat plaatjes van een dweilstok/vloerwisser van het merk Wetrok, waarvan ik weet dat ze deze constructie al meer dan 10 jaar gebruiken.
Op de foto met de voet met vergelijkbaar scharnier (maar zonder de optie om deze in een bepaalde positie vast te zetten) staat ook een rode pijl naar waar het onderdeel zit (je kijkt het het uiteinde van de pin aan, en het stukje waar de ring rond de stok is onderbroken), identiek onderdeel ligt ook naast de voet.
IMG_20240619_091448.jpg
Andere foto vergelijkbare constructie met de driekwart-ring-met-vergrendelpin.
IMG_20240619_091525_HDR.jpg