• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinic voor forumleden van het Audi-TT forum!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
A.S. zondag, 18 mei, is het zover. We gaan een clinic/workshop geven aan de TT mannen en vrouwen. Zo te zien gaan we toch nog geluk hebben met het weer en hoeven we niet te gaan schuilen voor de regen. :)^

Het programma ziet er als volgt uit:

11.00u Ontvangst + koffie om even wakker te worden
11.00u - 12.00u Uitleg over de producten / poetsen / detailen
12.00u - 13.00u Lunch, broodjes met koffie (thee of fris mag ook ;) )
13.00u - 17.00u Poetsdemo en de mogelijkheid om zelf aan de slag te gaan
18.00 a 18.30u Hapje eten bij Cookers, zie www.cookers.nl

Op het TT-Forum is er een topic hiervoor geopend:

http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=2765&postdays=0&postorder=asc&start=0

Wij hebben er in ieder geval zin in!

Groeten,

Tim
 
Misschien 's ochtends nog een buitje maar dan gaan we 's middags toch echt lekker tegenaan! :)^
 
Misschien komen we eventjes na de middag NA de AF meeting, even omrijden en dan eten.:-"

Beloof niks, maar de kans is er.rofl

Gewoon jammer dat deze TT meeting/workshop samenvalt met meerdere grote meetings, anders was het geen probleem.

Shit, edit. Wij vinden deze workshop namelijk wel interessant.
 
Tim dat moeten andere mensen er over zeggen he:) of zeg je over je zelf ook gewoon in ben geweldig;)
 
Ik ben nu net thuis in ieder geval :-"
Was een zeer geslaagde dag met veel geïnteresseerde mensen die veel wilde weten, perfect! :)^

We hebben de nodige uitleg kunnen geven en een zwarte TT onder handen genomen, de foto's volgen zo snel mogelijk!
 
Freaky1975 zei:
Zo.... clinicdag is blijkbaar afgelopen... Alles naar wens gegaan Tim?

Het was een topdag, erg leuke mensen en erg leerzaam (ook voor ons qua organisatie). Voor de volgende keer doen we een paar dingen anders, waardoor het nog soepeler verloopt.

Foto's volgen snel, die van mij denk ik morgen. Ik ben een beetje gaar. :zzz:

Misschien dat Bert nog puf heeft om wat foto's zo te posten?
 
Was zeker een geslaagde dag! Ben nu ook wel behoorlijk fatique!
 
Hallo,

Ik ben vandaag ook op de car clean meeting geweest. Het was erg gezellig! De organisatie krijgt van mij een dikke 10! Ik zou niet weten hoe er nog dingen soepeler kunnen verlopen. Het weer zat ook mee. Een top dag!

De schuim-gun is trouwens leuk om mee te werken :D

Foto's die ikzelf heb gemaakt :

Vincentos1_1024.jpg

Vincentos2_1024.jpg

Vincentos3_1024.jpg

Deze zwarte TT is onder handen genomen door carclean (foto is van voor het schoonmaken)

Vincentos4_1024.jpg

Vincentos5_1024.jpg

Vincentos6_1024.jpg


Ik heb er nog meer alleen het uploaden gaat niet zo snel als een R8 ;) Dus nog even geduld haha!

Groetjes,
Vincent