• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics in 2014?

fred201

Detailing addict
14 jun 2012
16
50
Weet iemand mij te vertellen wanneer er weer clinics gehouden gaan worden? Ik zou graag machinaal willen poetsen, maar wil dit pas doen na het volgen van een clinic, ben al bijna een maand de website in de gaten aan het houden of er weer iets in de planning komt, maar helaas :(
 
Fred : Wanneer je nou je woonplaats vermeld dan is er vast wel een mede-forum lid bij jou in de buurt die je alvast wat (praktijk) uitleg kan geven ?
 
Indien Rotterdam geen probleem voor je is, ben je van harte welkom.
Je wagen kan naar binnen en van alles voor handen.
 
Jammer dat er nog geen clinics gepland staan. Zou nog wel een clinic beginner handmatig willen bijwonen. Heb nu een redelijke collectie en krijg m'n auto daar erg netjes mee maar op de een of andere manier toch altijd een kleine twijfel of ik alles wel goed doe.
 
Bedankt voor de reacties allemaal.

Ik kom uit het Gooi en alles net daarbuiten heb ik er ook wel voor over :ja
 
Opzicht is Harderwijk is niet heel ver, heb ik er wel voor over :)^ maar ik wacht even af of ik wat dichter bij huis kan blijven, zo niet laat ik het je zeker weten. Thanks
 
Misschien is het een idee dat er vanuit de gebruikersgroep(met de ervaren detailers) hier een eigen clinic wordt georganiseerd? Wellicht dat er voldoende animo is en dat er voor een x bedrag aan inschrijfgeld een locatie gekozen kan worden, idealiter in de buurt van Utrecht (meest centraal).
 
Ik zal volgende week eens gaan informeren hoever men is met de (weder) opbouw in Lelystad...
 
De beginnersclinic staat er weer op. Direct voor 2 ingeschreven. Ben benieuwd :)
 
Yup ook gezien, nog niet zeker of ik kan. Anders geef ik me ook gelijk op voor die clinic :D
 
Was erg goed toeven vandaag bij de clinic. Erg relax en duidelijke uitleg zoals het hoort :ja De heren van Carclean waren erg behulpzaam :)^ Ook mooi om te zien hoe de wet coat werkte op mijn auto, handig spulletje :) Complimenten!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik zou graag een wetsand clinic tegemoet zien. Het is de bedoeling dat ik meer {voor mijzelf} ga doen en dan is dit een mooie aanvulling. Helemaal omdat ik heb gelezen dat wetsanden toch wel vakwerk is. Misschien een idee om daar eens iets mee te gaan doen??