• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics voor de maart en april 2011 staan online.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
Voor de maanden maart en april hebben we weer een aantal clinics ingepland.
Zondag 13 maart - DAP Clinic: leer polijsten met een Dual Action machine - geschikt voor mensen zonder machinale ervaring.
Tijdens deze machinale clinics leer je hoe je efficiënt en ontspannen met een Dual Action machine kunt werken, je krijgt praktische tips en je kunt zonder risico oefenen op onze testpanelen. Gedurende de dag zullen onze medewerkers je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies.

Kennis over het handmatige stappenplan (wassen, kleien, cleanen, voeden en beschermen) is een pré.

Agenda:

11.30 - ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
12.00-13.00 - Uitleg over machinaal detailen
13.00-13.30 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris etc.
13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan op onze testpanelen! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

Minimum aantal deelnemers 8

Zaterdag 26 maart - Rotary Clinic: leer polijsten met een Rotary machine - geschikt voor mensen met machinale ervaring (zoals Dual Action).
Tijdens deze machinale clinics leer je hoe je efficiënt en ontspannen met een roterende machine kunt werken, je krijgt praktische tips en je kunt zonder risico oefenen op onze testpanelen. Gedurende de dag zullen onze medewerkers je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies.

Machinale ervaring gewenst (bijvoorbeeld met een Dual Action Polisher).

Agenda:

11.30 - ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
12.00-13.00 - Uitleg over machinaal detailen
13.00-13.30 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris etc.
13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan op onze testpanelen! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

Minimum aantal deelnemers 8

Zaterdag 2 april - Beginners Clinic: het 5-stappenplan - leer handmatig je auto te wassen, kleien, cleanen, voeden en beschermen.
Tijdens deze clinic leer je hoe je juist en succesvol het 5 stappenplan kunt uitvoeren. Hét plan voor het juiste onderhoud en bescherming van je auto:

1) Correct wassen en drogen van de auto
2) Kleien van de lak en ramen (het verwijderen van zichtbare en onzichtbare verontreiniging op de lak)
3) Cleanen van de lak (het verwijderen van vervuiling en oxidatie in en van de lak)
4) Voeden van de lak (het geven van een diepe wetlookglans)
5) Beschermen van de lak met een wax of sealant

Gedurende de dag zullen onze medewerkers je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies.

Je hebt voor deze clinic geen specifieke kennis nodig.

Agenda:

11.30 - ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
12.00-13.00 - Uitleg over het 5 stappenplan
13.00-13.30 - Lunch
13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan op onze testpanelen! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

Minimum aantal deelnemers 8

Kosten € 25,- per persoon, introducee zonder eigen auto € 25,-

Deze workshops houden wij binnen, zo zijn we niet afhankelijk van het weer (en de temperatuur). Tijdens deze 'winterversie' van de workshop is het alleen mogelijk om op onze testpanelen te werken, je eigen auto is niet haalbaar (tenzij je een échte bikkel bent en buiten aan de slag zou willen).


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja ik ben erbij hoor!! Heb me in geschreven voor de Rotary Clinic op zaterdag 26 maart.:)^

Ik kom gezellig met vaders die kant op.

Tot dan.

Iwan.
 
Doen jullie ook eens een interieur clinic? Toch wel iets waar veel over te zeggen valt en bij te leren.

Ben ingeschreven voor de DAP-clinic, misschien dat ik mij daarna nog inschrijf voor rotary.

Moest er iemand vanuit Belgisch limburg of iets op de route mee willen dan kan het eventueel wel.
 
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de beginners clinic. Nu ik afgelopen September een nieuwe Focus ben gaan rijden vind ik het zonde om hem door die hele grote schuurmachine heen te rijden (a.k.a. de wasstraat). Een tijdje terug heb ik een waslijst aan producten besteld bij carclean tijdens een kortingsactie. Nu heb ik mijn auto al eens gedetailed met alle benodigde middelen volgens een how-to, maar lijkt het me top om eens les te krijgen van de experts.

Moet ik deze dag mijn eigen spullen meenemen? Of hebben jullie spullen die wij in bruikleen krijgen?



(En krijgen wij bij aanschaf van spullen ook nog een leuke korting ;) ?)
 
BMWim zei:
Doen jullie ook eens een interieur clinic? Toch wel iets waar veel over te zeggen valt en bij te leren.

Ben ingeschreven voor de DAP-clinic, misschien dat ik mij daarna nog inschrijf voor rotary.

Moest er iemand vanuit Belgisch limburg of iets op de route mee willen dan kan het eventueel wel.

Dat van het interieur vind ik een goed idee!! Lijkt mij geen overbodige luxe.. Misschien iets voor de toekomst?!

Moet nog wel even noemen dat het jammer is dat de clinics niet in chronolosche volgorde lopen. Denk dat het voor beginners (zoals ik) fijner zou zijn als het een aansluitend programma zou zijn. Dus eerst 5-stappen-plan, dan D/A en dan rotary. Ik denk nog even of ik mij inschrijf.
 
Tja ik ben nieuw op het Forum, nieuw in de detail-wereld, met een nieuwe auto onderweg, dus laat ik als nieuweling maar onderaan beginnen, dat is niets nieuws. :) :)
Ik ben erbij op de beginners Clinic van 2 april.

Gr. ChevyKick
 
Goede vraag. Ik veronderstel dat gewoon je identiteitskaart meenemen volstaat om aan te tonen dat ik werkelijk ik ben? ;D
 
Bij deze wil ik nog even iedereen bedanken voor de tips en gezelligheid vandaag. Omdat ik eerder ben vertrokken heb ik alleen Tim nog even een hand gegeven. Ik heb een hoop geleerd en nog enkele producten aangeschaft zodat ik deze week eindelijk met m'n DAP aan de slag kan.

Ik zal me in de loop van deze week even voorstellen op het forum.

Grt. Ruud
(grijze vest, zwarte Corsa Gsi)