• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics?

CXpeu

Detailing addict
6 jun 2008
131
65
Landsingerland
Hallo,

Ik zie dat de laatste clinics in april gegeven zijn, staan er nog een paar op de kalender in het najaar of wordt het weer begin volgend jaar?
 
Ik neem aan dat er in het najaar nog wel een aantal clinics zullen komen, als het weer wat rustiger is op de werkvloer bij Carclean.

Wacht je eigenlijk op een specifieke clinic? De DAP clinics gaan meestal wel vrij hard.
 
Elke clinic die ik zou kunnen bijwonen zou ik proberen, handmatig, dap of Rotary...
Wordt er verwacht dat je al met dap kunt werken bv tijdens Rotary clinic?
Vandaag gepland de E46 carbio swirlvrij te maken maar na de oranje pad op stand 6 met veloce gestopt want deed helemaal niets.
Later bekeken op de kofferbak een heleboel minder fijne krasjes maar grote swirls nog altijd goed aanwezig...
Clinic is voor mij de oplossing hoop ik :D
 
Als je een flex wilt kopen moet je dat gewoon doen. Zo moelijk is het niet om daar mee te werken. Gewoon oefenen op een oude auto om de machiene onder de knie te krijgen. Bij jou in dorp zijn wel jongens die aan rodeo enzo doen. Daar kan je het eerst mooi op leren. En de dap lekker gebruiken om te finishen.