• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=4326]@Quantoxx[/USER] thanks voor de tips!

[USER=3212]@Tomas[/USER] tot het weer een dagje regent :joy:

[USER=6046]@Nick1407[/USER] idd moeten we zeker een keertje doen als het weer eens een beetje zou meezitten :p

[USER=6076]@M3fan[/USER] klopt inderdaad niet teveel product gebruiken inwerken met een paardenhaar borstel en afnemen met een microvezel doek, stofzuigen heb ik niet gedaan. Ik heb het gewoon laten opdrogen.

[USER=4114]@Kees-sw[/USER] goed opgemerkt!, het is inderdaad een pluisje van een doek met dat scherpe kantje, er zit ergens nog een verschil aan de wagen bij de voor/na foto's kan je dat er ook uit halen :)?

[USER=5722]@Rémon[/USER] zoals al de rest al zei de sprayer is redelijk waardeloos ik spuit altijd een dun straaltje op een dressing applicator, een pompje is een mooie verbetering de tire is van de zomer vorig jaar ongeveer aangekocht.