• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Coatings bewaren

Jules_Cbr

Detailing rookie
9 dec 2020
18
2
Ik heb snel wat rond gezocht op het forum op zoek naar jullie methode om coatings te bewaren. Echter heb ik niks gevonden en ben ik wel benieuwd wat de beste methode is aangezien er nergens veel over te vinden valt. Ik zelf bewaar mijn coatings in een mini-koelkast. Iemand van jullie een andere/betere methode? Alles is welkom!
 
* Niet-aangesloten koelkast - Op de manier staan coatings (en ook andere producten) donker opgeslagen en de kans dat er temperatuurswisselingen ontstaan is dan ook minder.

Vele producten kunnen prima bewaard worden bij een lagere temperatuur of wat hogere temperatuur, maar in mijn ervaring is de wisseling tussen beide niet echt goed. Zo had ik veel producten die ik in de auto meenam naar klusjes en inmiddels werken velen hiervan niet lekker meer door de wisseling van temperaturen. (Hete auto, koude nacht, zomertemperaturen, koude schuur, etc)