• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cobra the bone spons

Jeroen_m

Detailing rookie
12 dec 2008
9
0
Ik heb 18'' 5 spaaks velgen en gebruik voor de binnenkant van de velg de
EZ Detail Auto Brush, en dat gaat uitstekend daarmee
nu wil ik voor de buitenkant gaan voor de bone spons van Cobra, is dit een goeie keuze daarvoor ?

gr. jeroen$$)
 
Zeker een goed keuze..Maar een washmitt is makkelijker ,die kan je beter in de hoekjes krijgen..Dus ze kunnen allebij goed..!
Maar een goede kwast werkt nog beter vind ik..Megs Side Lock :)^
 
Hangt natuurlijk af van velg tot velg maar zelf zou ik de Bone er niet voor gebruiken. De Bone is best dik en groot, niet ideaal voor velgen vind ik.
 
Tip: neem een goedkopere of 2e hands washmitt voor de wielen of gebruik inderdaad die 'Bone' :cool:
 
Ik heb nog een washmitt van Meguair's ,deze gebruik ik op dit moment nog voor het dashboard, maar deze ga ik straks alleen nog gebruiken voor de velgen,
maar de bone van Cobra wil ik ook zeker nog hebben om alleen de autolak mee te wassen, kijken of dat bevalt.

gr. jeroen$$)
 
Niet over twijfelen die bone!!

Ik heb hem vandaag weer met veel plezier ter hand genomen! En het is echt een geweldige washmittspons!!!
 
Bone spons heb ik ook in bestelling staan, ben benieuwd. Zal ik wel niet voor de velgen gebruiken, daarvoor heb ik een oude washmitt.