• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

colinite 915 filmpje werkt nietmeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
hello,

nu ik deze wil gaan aanschaffen wou ik nog ff kicken op de 2 sheetingfilmpjes op de website,
eentje blijkt verwijderd door de uploader(cc?)
vond dit echt zoooo spijtig 8-)

ben niet lomp.....heb filmpjes genoeg gevonden
was enkel om het ff aan de aandacht van de cc crew te brengen dat ze best die link dan ook verwijderen!
kwestie van hun site zo proper te houden als ze nu is

Hee, d'r staat ook nog een poging tot het maken van een filmpje van mij tussen :lol

De beading en sheeting van de 915 was op die bewuste auto overigens snel verdwenen. Wat de oorzaak is? Wellicht de combinatie Blackhole->EXP->915

Net voor het invallen van de winter de wagen nog een keer met 845 behandeld en die houdt zich in verhouding uitstekend :-)^

Groeten,
Erik

owkee...ff iets bijgeleerd dan?
wou white diamond als glaze gebruiken voor de colli...mss best niet doen dan? of wel op mijn wagen(word toch om de x aantal weken bijgewerkt) en niet op die van men ouders(beestje moet gewoon lang mooi zijn zonder al te veel poespas)

UIt m'n hoofd zitten er in de 915 geen echte monstertjes die onderliggende lagen opeten ( correct me if I'm wrong )
Als je toch niet onwijs veel geeft om de standtijd ( elke x aantal weken bijwerken ), dan denk ik dat de glaze weer wel een goede toevoeging is.

Heb eerder al gemeld ( dus niet specifieke merk/type/soort gebonden ):

zomers: boeiend, je doet je auto toch veel vaker etc
winters: nadenkertje, je wilt langer met de toplaag doen daar je minder de gelegenheid hebt om nieuwe aan te brengen

Bedankt voor de tip! Het filmpje is ook uit de webshop gehaald. :cool

Status
Niet open voor verdere reacties.