• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Nee, foam van Gyeon komt er zeker niet meer in. Ik had het gekocht omdat ik toen net mijn foam lans binnen had en ik aan de slag wilde, maar de foam van Monello was uitverkocht. Ik vond het onzuinig in gebruik, te agressief voor de wax/sealant en enorm duur. Het viel me echt tegen omdat ik de andere producten van Gyeon wél goed vind.

Ik ga binnenkort kijken of ik een Aygo weer een beetje op orde kan krijgen, en die heeft linksvoor enorm diepe krassen. Ik wil kijken of ik die een beetje kan vullen met lak en desnoods bij kan schuren. Daarnaast leek het me handig om erbij te hebben voor zulk soort klusjes waarbij ik wat kan experimenteren.

Dat gezegd hebbende, sinaasappelhuid wil ik ook gaan aanpakken, maar dat wil ik met die Denim pads doen. Senza Arancia heten ze volgens mij.