• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Mamnuvo

Mamnuvo

Detailing addict
21 mei 2008
76
52
Hierbij mijn collectie:
Het is geen supercollectie zoals sommigen hier bezitten, maar ben er wel tevreden mee. (alhoewel ik wel merk dat ik steeds meer en andere spullen er bij wil hebben :-" )

De flessen
DSC00247.jpg


De doeken / pads / borstels
DSC00248.jpg
 
Geen supercollectie? Dit is toch gewoon de basis voor 1 of 2 eigen auto's? Ziet er prima uit hoor! :cool:

Ik heb niet eens een collectie, 3 flessen Meg zou ik geen collectie willen noemen... :D
 
Nee zijn de gele Meguiars applicator pads, maar volgens mij zijn ze enigzins verkleurd in de was.
Om eerlijk te zijn heb ik de Blitz Sealant nog niet echt goed getest, eerste keer gebruik was wel erg makkelijk aanbrengen en uitpoetsen, maar toen heb ik hem over de waxlaag aangebracht :schaam.
Niet goed dus! Dit had voor het waxen gemoeten. Als ik hem echt goed toegepast heb zal ik mijn ervaringen hier op het forum posten.

Gr Patrick
 
Dit is gewoon een mooie set om je wagen lekker te verzorgen :)^
Het hoeft niet gek natuurlijk, maar dat is wel leuk :party:
 
Mooie collectie!!

Waar heb je die gekleurde microvezeldoeken vandaan?
En welk merk is het?

Joost
 
Ik dacht dat de Blitz (Sprayseal) een beetje een Sealant/Wax Booster was..
En je hem gewoon als touch-up kon gebruiken ,of heb ik dit nu totaal verkeerd?
 
@ Joost
Het merk van de doeken zou ik niet weten, maar aangezien ze bij de Action vandaan komen :D houd ik het maar op het merk Action. 3 stuks aan een karton voor nog geen 2 euro en superdoeken dat het zijn!! het zijn gewoon microvezeldoeken en ik gebruik ze overal voor, afnemen van cleaner, polish en wax.

@ B.K.
Een sealer is een stap die je voor het waxen kunt aanbrengen. Het zorgt voor een langere en betere bescherming (onder andere tegen UV-straling / licht) dan een wax, maar heeft niet de beading van een wax. Het is dus niet zoals je dacht een touch-up middeltje zoals bv Quick Detailer.
 
Dat weet ik :)^
Maar ik dacht dat je het zou kunnen vergelijken met een Spray-wax..?
Net zoals je de Quick-Wax van meguiars gebruikt om je wax-laag op de auto te boosten.
:weetniet
 
Ik denk niet dat je het hiermee kunt vergelijken, maar ik heb nog nooit een spraywax gebruikt, dus hier heb ik geen ervaring mee. Wellicht dat een ander forumlid je hier meer over kan vertellen??

Gr Patrick
 
Heb ook absoluut geen idé .
Het kan goed dat ik er totaal langs zit ,mss weet iemand het..?:weetniet
 
Overigens is de meeste rechtse doek een Meguiars supreme shine microfiber en de blauwe daarnaast een Shining Monkey D-spec.
De gele uiterst links zullen de meesten wel herkennen, dit is de Chemical Guys miracle dryer.
Van de week ben ik nog ff bij de Action langs geweest en toen kon ik de doeken al niet meer vinden :sob:
Misschien tijdelijk uitverkocht of helemaal uit het assortiment, wat overigens wel erg jammer zou zijn.
 
Mamnuvo zei:
Nee zijn de gele Meguiars applicator pads, maar volgens mij zijn ze enigzins verkleurd in de was.

Heb je zeker samen met de Miracle Dryer gewassen? ;)

Trouwens, even over die doeken.
Ik heb ook blauwe microdoeken van de Action. Maar die gekleurde heb ik daar nog nooit gezien.

Joost
 
ze worden idd wel eens bij de miracle dryer ingestopt, maar heb de miracle dryer wel eerst een keer of 3 apart gewassen. De kleur van de pads maakt me op zich niks uit, ze doen het werk er wel om :D

Die doeken zaten naast elkaar aan een stuk karton bevestigd en het karton kon worden opgehangen. Hoop dat je het nog snapt :no
Ik heb ze ook niet meer gezien hoor nadat ik ze gekocht had. Onlangs nog weer ff snel gekeken, maar zag ze er niet tussen liggen.
Binnenkort opent er een vestiging van de Action vlakbij mij, dan zal ik eens kijken of ik ze daar kan vinden.
 
Nee kleur maakt ook niets uit!!
Maar mij viel het op dat het water ernstig geel werd nadat ik mijn miracle dryer voor het eerst in een emmer heet water sopte.
Dus vandaar.

Ik begrijp wat je bedoeld. Een hangkartonhouderdinges ;)


Joost