• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Martijncolt

martijncolt

Detailing trainee
6 sep 2012
86
40
31
Hallo allemaal,

Bij deze zal ik ook even mijn collectie showen! Ik Ben nu al een tijdje actief met detailen, maar sinds een half jaar/jaar heb ik meer spullen gekocht zodat ik beter uit de voeten kan.
Hieronder alle foto's van mn collectie:

Allereerst de middelen voor het wassen en dergelijke:

149mgqq.webp

Borstel en kwast gebruik ik voor de banden. En soms gebruik ik de kwast ook voor velgen/wielbouten.

Polijsten, waxen en andere middeltjes:

14tlzzb.webp

Hand en machinaal polijsten:

2mxqr0w.webp

Polijstmachine is een Einhell rotary icm 125mm backinplate

En nog wat doeken om de boel te poetsen en te drogen! Met nog wat diverse dingen links zoals lakstiften.

96avlx.webp

En alles ingepakt en wel, inclusief een meeneem compressor wat echt ideaal is!:-D

11wd6wo.webp

Natuurlijk zal mijn collectie alleen maar groter worden want op een gegeven moment blijf je maar kopen:-"

En vandaag heb ik de Brinkmann Tuffmax Led Area Work Light aangeschaft (kon hem niet laten voor die prijs) dus die zal morgen binnen komen!:)

Groetjes Martijn!;-)

Bedankt! Ik doe alles met de rotary, maar er moet ooit nog wel een DAP komen, werkt wat makkelijker. Alleen ik polijst eigenlijk niet veel op jaarbasis, dus vandaar dat ik het nog even doe met mn rotary. DAP zit nog wel in de planning:ja

• Leuk
Reacties: IbizaSigno