• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie megane_cc

megane_cc

Detailing rookie
7 sep 2008
467
0
produkten%20meguiars.jpg


NXT carwash shampoo
gold class bug & tar remover
all wheels cleaner
hot & shine tire coating
NXT glass cleaner
carpet & interior cleaner
rich leather cleaner/conditioner
colorX
scratchX
NXT tech wax 2.0
show car glaze M07
quik detailer mist & wipe
clayblok
ultimate quik detailer
wax M16
quik interior detailer
G220 met pads W8006/w9006

Nog in bestelling: pad W7006, ultimate bonnets en wheel brush
 
Ik vraag me af wat ik er nog zou kunnen aan toevoegen om nog kompleter te kunnen wezen. Volgens mij heb ik nu toch heus alles om een auto van voorbumper tot achterbumper aan te pakken.
 
megane_cc zei:
Ik vraag me af wat ik er nog zou kunnen aan toevoegen om nog kompleter te kunnen wezen. Volgens mij heb ik nu toch heus alles om een auto van voorbumper tot achterbumper aan te pakken.

Ik zou nog iets meer applicatorpadjes aanschaffen. 3 padjes zoals op de foto, is wel weinig om produkten aan te brengen. Dit om kruisbesmetting te voorkomen en stel dat je er eentje laat vallen...8o

Zelfde geldt voor de doeken.
 
Nice :)^
En inderdaad wat meer doeken ed.
Ik heb zelf bij de Action nog wat mf dweilen,doeken en pads gescoord.
Altijd handig voor dingen waar je je goede doeken niet voor wilt gebruiken.
 
Ik zie dat je een G220 hebt liggen, dus gebruik 'm veelzijdig en schaf wat M83 en M80 aan om te polijsten.
Weet niet of je merk gebonden wilt blijven, maar anders is de SSR serie van Poorboy's ook een aanrader.
Werkt hetzelfde, kost minder, en ruikt ook nog is beter :grinning:
 
velgenwax? velgen borstel? maar als je hiermee uit de voeten kunt met een auto zou ik het zo laten hoor, meer is niet altijd beter
en vooral niet meer in de webshop kijken, altijd als ik erin kijk kom ik dingen tegen waarvan ik denk, ja dat heb ik ook nog nodig

enige ding waarvan ik denk dat nog wel handig voor je is, dat is een foam apparaat
 
Moet inderdaad nog wat handpads en microvezeldoeken aanschaffen want als alle stappen moeten doorlopen worden dan zijn zes doeken te weinig, alleen...die blauwe die ik ooit kocht deugen veel minder dan deze van Meguiars maar die kosten dan weer zoveel.

Iemand ervaring met even goede maar goedkopere microvezeldoeken dan die van Meguiars?
 
Ik gebruik de Poorboys World Mega Plush doeken en ik vind ze perfect. Je kan er "nooit" genoeg hebben.

Kon even geen mooierefoto vinden. Die van de webshop vond ik niet zo :roll :D


C126.jpg
 
dovdmeer zei:
@H@rm...in de eigen garage even snel een fotootje genomen?...;)

Was het maar z´n feest. Nee, foto komt uit een topic van detailer world.

205GTI16 heeft ze ook op tafel liggen in het topic van mijn collectie

Maar wat betreft de doeken ze zijn prijs technisch aardig te doen (ong 6 euro) en het werkt echt super fijn
 
Zijn perfecte doeken, de deluxe Mega Towels trouwens ook.

ff off-topic over die foto: was dat niet van die ubergeile Lamborghini in parelmoerwit die een full detail kreeg van een dag of 5?
Perfect verslag is dat geworden zeg!
 
Collectie sinds vandaag uitgebreid met:

ultra safe wheel brush
soft buff cutting pad 6.5 inch w7006
ultimate bonnet 6.5 inch (3 stuks)

Alles is erg vlotjes gegaan, maandag besteld en vandaag ontvangen, en surprise......een leuk gratis geschenkje. Bedankt Tim en medewerkers van Carclean, jullie service is :)^
 
Vandaag voor het eerst de bonnets gebruikt voor het oppoetsen van de wax maar ben er niet zo happy mee. Ze zijn veel te snel verzadigd, was nu wel met de M16 die je niet echt mag laten opdrogen maar als je met de bonnets een ganse wagen moet doen dan denk ik dat je een serieus pakske nodig hebt. Heb dan maar handmatig verder gedaan met de microvezeldoeken. Zonde van m'n geld dus en het eerste produkt van Meguiar's die me teleurstelt.

De ultra safe wheel brush daarentegen is een waar plezier om de binnenkanten en de spaken van de velgen mee te reinigen.

Watermagneet is ook voor de eerste keer gebruikt, vraagt wel wat gewenning en op het einde was ie wel volledig verzadigd en ben ik overgeschakeld naar het zeemvel maar dat komt wel goed, 't is een kwestie van beter het water weg te drijven met de lans want vooral op motorkap en kofferdeksel bleef het water nog teveel liggen.