• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Avenger012

Avenger012

Detailing addict
3 dec 2013
53
65
Hallo iedereen !!!

Vandaag eens tijd gemaakt om ook mijn collectie hier te delen met jullie...
Het begon allemaal met 1 flesje non-ferro van monello... Jaa, jullie lezen het goed, 1 flesje, waar ik dan bijna evenveel
verzendkost heb betaald als de prijs van het flesje :) Nu, de dag van vandaag moet ik al helemaal geen moeite meer doen
om boven de 60euro te komen ( gratis verzending naar belgië ) ...

Ik heb er van genoten om mijn gehele collectie eens in beeld te leggen... Al doet het je toch nadenken wat je allemaal bij elkaar krijgt...

Achja.. zolang onze auto er maar piekfijn bijstaat :)

conv_2042.JPG
 
Ziet er onwijs uit, al die flesjes zo bij elkaar..
hoop ook nog eens zo'n volledige pic hier op het forum te kunnen plaatsen
 
Dat heb jij goed gezien ! :ja
Ze staan op mijn verlanglijstje, maar ik vind het eigenlijk wat duur voor wat het is... Waarschijnlijk zijn jullie het daar niet mee
eens omdat ze waarschijnlijk ohh zo handig zijn...
 
Dat is een beste berg spullen!

Een velgenborstel vind ik noodzakelijk als je lichtmetalen wielen hebt. Ik zie geen andere manier om de binnenzijde van de velgen schoon te maken. Of je moet 22 inch wielen en niet zulke grote remmen hebben. Dan zou je er met de hand misschien nog bij kunnen.
 
2uha5he.png


Eindelijk die knappe emmers eens aangeschaft met bijhorende gritguard ;)
Stickertjes erop en GO ! Alweer een aardige bestelling... Verwacht er morgen alweer een bestelling...
Wel een kleintje... Foto's volgen snel...
 
Dat is een mooi lijstje!
Die emmers compleet zijn inderdaad nog wel prijzig.
Maarja. Dan heb je ook wat.
Ze zijn echt stevig!
Zelf heb ik er ook nog op elke emmer van die snappy grips gemonteerd. Echt fijn als je de emmers moet verslepen wanneer ze vol zitten met water.
En ik heb nog gamma seals gemonteerd. Mocht ik een keer de auto gaan wassen bij de wasbox bijvoorbeeld.
 
Ben benieuwd wat je van die velgen borstel vind, zat daar ook al naar te kijken ipv de monello wheel woolie!
 
Ik laat het weten hoe die velgenborstel bevalt... heb er zelf ook een tijdje over zitten denken en wachten op een review of dergelijke... ach ik test em zelf wel ;)
Ziet er alvast degelijk uit... voelt ook goed... ik test hem waarschijnlijk dit weekend :)
 
  • Leuk
Reactions: 350Z