• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite 845 verwijderen zonder te polijsten

Gunlock

Detailing chief
28 mrt 2019
104
85
Hi allemaal,

4 december laat ik mijn auto plastidippen en dan moet de auto vrij zijn van wax. Nu heb ik ongeveer een maand geleden een laagje Collinite 845 op de auto gesmeerd en de beading daarvan is nog erg goed te zien.

Omdat ik in een appartement woon is het snel polijsten van de auto geen optie (met de hand wil ik het niet doen omdat het te lang duurt).

Mijn gedachte is om bijvoorbeeld Meguiars Wash Plus te gebruiken (autoshampoo + polish) of een andere cleanser/shampoo te gebruiken om de wax snel te kunnen verwijderen.

Zelf weet ik alleen niet of met behulp van Wash Plus ik de collinite volledig kan strippen.

Iemand tips?
 
Ik weet niet wat Poorboys Strip down doet met Collinite?
Misschien kun je dat proberen?

Waarom laat je de auto niet wrappen?
Dippen vind ik altijd zo zonde...
 
Ben ondertussen ook aan het sparen voor een huis. En aangezien de auto al de benodigde krasjes heeft is dit een goede en goedkope manier om het op te lossen :).

Zal even kijken wat Poorboys Strip Down doet. Thanks!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@tinus omdat dit niet mag volgens de forum regels.
Via PB is een mogelijkheid maar niet in een topic.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR