• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

collinite 885 vs collinite 476s

Johnny Bravo

Detailing addict
18 jun 2011
170
62
Daar ik op meerdere fora al had gelezen dat collinite 885 hetzelfde was als de 476s. Nergens wordt het door collinite bevestigd. Dus ik heb even een mail gestuurd naar collinite. Het volgende kreeg ik als antwoord:

Andries,

Thanks for the email. There is no real difference in the actual wax. These two products are usually just sold to different market segments. An advantage to the 476s is there is a wider opening in the can which makes it easier to fit an applicator consistently, where as the 885 is more of a paint can opening with a smaller lid.

Thanks,
Mark

Voor de mensen die minder hebben opgelet bij de engelse les: Er is geen verschil tussen de waxxen ze worden alleen verkocht aan een andere marktsegmenten . Het voordeel van de 476s is dat de opening groter is zodat je er met je applicator makkelijker in kan en bij de 885 is de opening kleiner.

Mijns inziens kunnen ze dan ook beter de 915 in een ander blik stoppen want die wordt in hetzelfde blik gestopt.....]-0

Dries
 
dus.....

Mark,

Thanx for your reply.

As the 915 is one of the best carwaxes around why dont you put the 915 in another can with a wider opening?

You would please a lot of car detailers for sure!

Kind Regards,
Andries