• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Combinatie goed?

Martinwill

Detailing rookie
22 apr 2011
74
0
Ik gebruik na het polijsten black hole die ik afwerk met natty's blue liquid. Is dit een goede combinatie of is het het beste dat ik een tussenstap doe? Sealant misschien? Het lijkt wel of alleen de gold class liquid wax van meguiars een diepere en vettere glans geeft.

Inderdaad prima combi.

Wat betreft je verschil in resultaat met Natty's en Meguiars. Dat kan wel eens voorkomen. Heeft dan te maken met de lak van jouw voertuig.

Kan ik de volgende keer dan ook de meguairs liquid gold class over de black hole doen (machinaal) of heeft dit geen nut omdat de meguairs ook een voedend bestandeel heeft?

Na lang speuren en enig contact met cc ben ik op de volgende oplossing en combinatie gekomen voor mijn zwarte uni hoogglanslak.
Ik wil graag weten of jullie het met deze combinaties en volgorde eens zijn? Op of aanmerkingen zijn uiteraard welkom :)

Gele pad (cutting 5) met Monello Inizio compound

Witte pad (cutting 2) met Monello Mezzo

Zwarte pad (cutting 0) met Wolfgang finishing glaze (dit ipv Monello finale)

Rode pad (cutting 0) met Pinnacle liquid souveran wax

mooi rijtje...
Let wel, eerst een TESTSPOT voordat je gelijk met geel + Inizio aan de slag gaat...
Wie weet is Mezzo op wit al genoeg... :weetniet

Heb mezzo met witte en oranje pad en al in huis. Inmiddels het dak al 4x dubbel 8o gedaan met mezzo en de oranje pad, krassen zijn nauwelijks minder geworden. Tijd voor zwaarder geschut:jippie

Iemand trouwens al ervaring met de Finishing glaze van wolfgang op een zwarte pad? of toch gebruiken op een witte pad?