• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Combinatie met Aquafobia

Guest007

Detailing chief
16 mei 2009
262
85
Na een tijdje het detailing achter mij te moeten laten (door omstandigheden) heb ik nu terug de tijd gevonden om mijn favoriete hobby terug op te rapen.

Bij mijn eerste bestelling ineens maar een fles Aquafobia besteld na de lovende reviews ervan te hebben gelezen. Idd wat een gebruiksgemak en sta echt versteld van het resultaat.

Nu zou ik deze willen combineren met een sealant/wax maar welk zou hiervoor de beste combinatie zijn.

EX-p pure sealant (reeds in mijn bezit) + Aquafobia
Natty's Liquid Blue + Aquafobia
EX-P Carnauba + Aquafobia

en gaan deze produkten hechten laag op laag als ik aquafobia blijf gebruiken ?

alvast bedankt
 
De Acquafobia gebruik je om de reeds bestaande wax en/of sealant te boosten als deze een beetje op z'n einde loopt.
Vaak wordt het ook gebruikt als je geen zin hebt om de auto (wederom) in de wax te zetten na een wasbeurt, zo heb je met minimale inspanning maximale bescherming..
 
  • Leuk
Reactions: Guest007
dus als ik het goed voorheb kan ik eender welke combinatie gebruiken dat ik in de openingspost heb opgenoemd ?
 
Het kan wel, maar het is zonde, vindt ik dan, om meteen na genoemde producten de Acquafobia te gebruiken.
Met eerder genoemde producten heb je al een prima bescherming.

Als je merkt dat de bescherming wat minder wordt na verloop van tijd, kun je de Acquafobia gebruiken of als extraatje tussendoor.
 
  • Leuk
Reactions: Guest007 en Timm
Misschien iets te weinig info gegeven. Ik gebruik de EX-p enkel in het voor en najaar als ik het volledige stappenplan doe. Tussendoor zou ik de aquafobia gebruiken om de bescherming optimaal te houden.
Maar aangezien beide produkten geen glans toevoegen zou ik overwegen om tussendoor een wax erop zetten of heeft dit geen zin op een sealant, aangezien de wax niet rechtstreeks op de lak is aangebracht, en misschien de eerste regenbui de wax wegspoelt ?