• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cross polo in de wax

ruby85

Detailing addict
19 dec 2011
15
50
De cross polo nu half jaar in mijn bezit behandelt met klei en glaze, hoewel ik fan ben van poor boys natty's paste was dit keer met meguiars NXT generation tech wax 2.0 behandelt.
Resultaat:
IMAG0470.jpg
IMAG0472.jpg
 
Hey hallo,

Geen idee hoe hij vóór de behandeling eruit zag, maar de kleur lijkt nogal dof. Kan dat? :D

(Stiekem vraag ik mij ook af wie het verzint om grijze trims op een blauwe auto te plakken en dan zwart-gepolijste velgen. :p )
 
Hey hallo,

Geen idee hoe hij vóór de behandeling eruit zag, maar de kleur lijkt nogal dof. Kan dat? :D

(Stiekem vraag ik mij ook af wie het verzint om grijze trims op een blauwe auto te plakken en dan zwart-gepolijste velgen. :p )

Hey dankjewel..
Wanneer kom je voordoen hoe je top glans krijgt?
Wat betreft de grijze trims.. dat zal Volkswagen geweest zijn.
Das auto.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
@ quantoxx: Ik heb die indruk toch niet hoor... lijkt me mooi te reflecteren. Mss dat een polierbeurt met fijne korrel een nog dieper effect kan teweegbrengen, maar toch niet slecht imo