• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daantje stelt zich voor

Daantje!

Detailing rookie
12 mrt 2013
9
0
Medepoets liefhebbers,

Sinds vandaag heb ik mezelf toch maar aangemeld op dit forum. Ik lees al langere tijd mee als gast en in die tijd ben ik al aardig besmet geraakt met het detail virus.

Autowassen doe ik al een jaar of 12. maar sinds 1.5 jaar meer in het detailen gerolt.
Zelf heb ik een mazda 3 GTM-line uit 2010, daarnaast heb ik nog een kawasaki er6f uit 2011.
Voor de rest detail/ was ik nog andere voertuigen bijv. van me vader en me broers.

Ik heb mezelf eigenlijk aangemeld omdat ik een aantal vragen heb betreffende allerlei onderwerpen, maar daar maak ik nog wel meerdere topics over!

Groeten,

Daantje

Welkom Daantje, de West Brabant Detailing Crew groeit gestaag de laatste tijd.
Eerst inlezen zou ik zeggen (bijna) alles is ooit al eens gevraagd en geschreven.

BlackPassat;318961 zei:
Welkom Daantje, de West Brabant Detailing Crew groeit gestaag de laatste tijd.
Eerst inlezen zou ik zeggen (bijna) alles is ooit al eens gevraagd en geschreven.

Ja ik lees al een half jaar mee als gast. dus heb al redelijk wat dingen te me genomen!
Maar toch zijn er veel dingen die je wel eens gelezen hebt maar dan toch weer aan het vergeten ben als het lang geleden is dat je het zelf heb gedaan.