• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Damian's zwarte volkswagen up turbo

damianw31

Detailing trainee
11 okt 2021
12
25
Westervoort
Welkom, dikke UP zo staat er mooi bij :cool:
Ik ben ook met m'n polo bij jongens in Lochem geweest en die gaat al behoorlijk,dus laat staan in zo'n UP!!
Kom ook uit Arnhem dus zal es opletten of ik je spot;)
Ik zal eens opletten op jouw polo, mooie kleur op een R-line. Ik woon in Westervoort en de up komt vrijwel alleen de garage uit als ik zin heb om ermee te rijden. Voor korte stukken in Arnhem gebruik ik elektrisch de A3. Die zal je vermoedelijk wel vaker zien rond Arnhem/ de westervoortse brug

Bijlagen

• 1C3444DA-C57D-4A36-A554-0EB9A277D2E7.jpeg
    1C3444DA-C57D-4A36-A554-0EB9A277D2E7.jpeg
    450,1 KB · Weergaven: 28

damianw31

Detailing trainee
11 okt 2021
12
25
Westervoort
Cancoat klinkt als een erg interessant product voor mij, ik ga me er eens in verdiepen! Gyeon bathe+ en Gyeon klei hangen inmiddels in het winkelmandje na wat lezen op het forum :)

En nog een vraag: ik heb nog Gyeon q2m Cure in grootverpakking in de kast staan. Destijds op aanraden gekocht om de coating mee te boosten. Kan ik Q2M cure ook gebruiken over mijn net aangebrachte Poorboys Natty's wax na het wassen? Of is de q2m zelfs beter dan de poorboys wax in de toekomst? De q2m cure staat nu al tijden zo goed als ongebruikt in de kast.
Ik til de vraag even naar pagina 2

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
13.777
193
31
Leersum (Utrecht)
Ik zou een spraywax/detailer niet meteen over een verse waxlaag doen. Is misschien wel mogelijk, maar ik zou de wax eerst eens de tijd geven om beter te hechten en uit te zweten. ;)

Cure kan je goed gebruiken om de auto na te lopen na een wasbeurt of zelfs als drooghulp. Het blijft een onderhoudsproduct en zal in mijn opinie onderdoen aan een echte wax.

• Leuk
Reactions: damianw31