• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dap 500

Er stond laatst ergens dat ze deze binnenkort wilden houden.
Maar door het slechte weer is het toch verplaatst naar het voorjaar(dan mag je denk ik uitgaan van april/mei).
 
Ik kom niet echt vaak hier op het forum, maar ik hoop tegen de tijd dat er een clinic komt hettoch wel te vernemen...via mail ofzo? Misschien aan alle kopers van de DAP? ;)
 
Als die Dap 500 meeting er binnenkort komt dan ben ik van de partij:-b oh ja en Tim als je nog een test auto zoek je mag mijn Alfa Romeo wel die dag gebruiken om op te poetsen met de 500:D

IMG_3104copy.jpg
 
Als deze workshop er gaat komen zou ik ook graag deelnemen (ongeacht waar in 't land...) mits 't enigzinds op korte termijn plaatsvind.
Ben niet echt op de hoogte hoe dit soort dingen werken maar ik neem aan dat je op z'n minst zelf over een DAP500 moet beschikken toch??

Zal er aan proberen te denken 't forum regelmatig te checken zodat ik de datum niet mis...;)
 
Als de clinic er komt wil ik mijn auto ook wel ter beschikking stellen als demo auto. Wat wil je nog meer, harde lak en zilver dus swirls zijn al lastig te zien. Ik kan zelf ook wel een clinic gebruiken. Heb laatst zelf al een poging gewaagd aan de motorkap maar er blijven toch swirls zichtbaar. Ik heb ongeveer 50% verbetering gekregen. Om ze helemaal weg te krijgen zal er toch een rotary aan te pas moeten komen denk ik.
 
Ik zit echt een beetje omhoog wat betreft de DAP500. Heb hem nu 2 zowat resultaatloos gebruikt.

Glaze en wax dat is allemaal prima gegaan maar swirls bleef ik gewoon zien (witte pad en SSR 2.5 nota bene)

Ik ben echt toe aan instructie " on the job " want ik doe iets fout
 
Dan kom je eens een keer langs (moet het wel droog zijn natuurlijk) dan kijken we ernaar.
 
Ik zou nu wel eens eindelijk een DAP workshop willen zien, en ik ben denk ik niet de enige! Als ik naar de vooruitzichten van bijvoorbeeld komende week kijk kan het in ieder geval niet aan het weer liggen....
 
Xizer zei:
Ik zou nu wel eens eindelijk een DAP workshop willen zien, en ik ben denk ik niet de enige! Als ik naar de vooruitzichten van bijvoorbeeld komende week kijk kan het in ieder geval niet aan het weer liggen....
Heb jij die nodig dan? :D