• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik vraag me af wat er kapot is aan je 900V2, de behuizing (incl. schakelaars) van de 500V3 is identiek aan de 900V2, dus dat zou in principe verkrijgbaar moeten zijn. De motor en elektronica van de DAP900 zijn tussen V2 en V3 volgens mij weinig veranderd, dus ook dat zou beschikbaar moeten zijn. Blijft de vraag of het financieel wel interessant is om een DAP900V2 te repareren, en of de benodigde onderdelen al niet bijna even duur zijn als een nieuw apparaat.

Als je een auto hebt met middelharde of harde lak, of die mogelijk in de toekomst koopt (of gaat detailen), zou ik zonder meer voor een 900 gaan. Als je alleen auto's met zachte lak detailed, heb je aan een 500 waarschijnlijk genoeg.