• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP Clinic III 10 oktober 2010: leer werken met de DAP500 en DAP900

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
We hebben de derde en laatste DAP clinic ingepland op 10 oktober 2010, er zijn 20 plaatsen voor deze dag beschikbaar.

Tijdens deze machinale clinics leer je hoe je efficiënt en ontspannen met een Dual Action machine kunt werken, je krijgt praktische tips en je kunt zonder risico oefenen op onze testpanelen. Ook kun je, indien gewenst, op je eigen auto aan de slag. Gedurende de dag zullen onze medewerkers je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies.

Je hebt geen machinale ervaring nodig, iedereen kan deelnemen! Kennis van handmatig detailen heeft een pré.

Agenda:

11.30 - ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
12.00-13.00 - Uitleg over machinaal detailen
13.00-13.30 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris etc.
13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

Kosten € 35,- per persoon, introducee zonder eigen auto € 15,-

Minimum aantal deelnemers 12

Heb je interesse? Kijk dan hier:

https://www.Carclean.com/Clinic.aspx?id=12

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha Tim,

Hoezo laatste clinic???

Wil graag meedoen maar liefst wel met mijn nieuwe auto... En die komt pas half oktober naar verwachting...

Hoop dat het de laatste clinic van dit jaar wordt en dan misschien volgend voorjaar weer?
 
Kijk eens naar de datum en kijk eens in welk jaargetijde die valt. Oftewel winter, de tijd waar weinig tot nauwelijks iets aan de auto gedaan kan worden (buiten dan).

:roll
 
Deze datum is voor mij helaas een beetje tricky. 20-10-2010 is de dag dat we ons tweede kindje ongeveer verwachten.
 
Ik heb m'n vrouwtje al gevraagd of tot 31-10 wilt wachten met bevallen, maar zoals gewoonlijk heb ik weer niks te vertellen thuis:slotje :D
 
Ik wil er heel graag bij zijn (Zeker als het de laatste is van dit jaar) maar hoeveel introducees mag ik meenemen?
Ik neem aan dat ik mn eigen DAP mee moet nemen maar is het mogelijk om er daar één te lenen voor m'n introduce?
 
CTR-Asch zei:
Ik wil er heel graag bij zijn (Zeker als het de laatste is van dit jaar) maar hoeveel introducees mag ik meenemen?
Ik neem aan dat ik mn eigen DAP mee moet nemen maar is het mogelijk om er daar één te lenen voor m'n introduce?

Als je een eigen dap mee kan nemen, zou dat zeker prettig zijn voor de anderen. CC stelt zelf ook een aantal dap's ter beschikking voor de mensen die er nog geen een hebben.
 
Ik ga mij denk ik ook maar aanmelden. Ben al wel naar een 'gewone' clinic geweest maar wat meer machinaal uitleg kan nooit kwaad. Wilde vandaag aan de slag gaan maar gingen ze de stoep er opnieuw inleggen dus veel zand op de auto door de wind...heb het maar overgeslagen :(

Alleen nog even met het werk regelen zodat ik die zondag ook daadwerkelijk vrij ben!
 
Tim, kan je laten weten wat er onder een introducee wordt verstaan ?
Kan deze ook aan de slag of is het voor die persoon alleen maar kijken ?

Wil namelijk mezelf opgeven maar mijn vriendin (Wilma) wil ook mee om het te leren / doen.


Gr. Arjan
 
Lijkt me leuk! Als ik met 1 auto kom maar wel een maatje meeneem die het ook wilt leren telt dit dan alszijnde introduce? of als volwaardig deelnemer?

Rick