• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 (v2) vs Bosch PEX400

rimave

Detailing addict
9 nov 2008
58
52
Nu Carclean 2 jaar bestaat (gefeliciteerd bij deze :-)^ ) hebben ze een mooie aanbieding voor de DAP500.
Ik poets momenteel macinaal met een Bosch PEX400 (excentrische schuurmachine). Mijn vraag is nu, is de DAP500 zoveel beter?
Wat kan de DAP meer dan mijn Bosch?

Ik heb namelijk nog twijfels of ik voor de aanbieding moet gaan?

Je zegt het zelf al. De Bosch is eigenlijk een schuurmachine. Daarbij is de DAP ergonomischer en heeft de plate een grotere uitslag. En daarbij is ie tot overmorgen idioot laag geprijsd.

Groet, Peter

I know, maar om de een of andere reden komen alle leuke aanbiedingen in 1 keer. :-/
Ook niet geheel belangrijk, mijn Lake County pads passen ook gewoon op de DAP?

ik heb ze beide hier voor altijd met de pex gewerkt gaat goed maar nu met de dap gaat nog mooier
en aangezien de dap nu goed koper is als de pex zeg ik koop een dap krijg je geen spijt van

Koop gewoon een DAP, ik zelf heb er ook net 1. Helaas nog niet kunnen gebruiken maar ze zeggen dat er een wereld voor je open gaat :)

Net als FrankV6 heb ook ik ze allebei. T.o.v. van de pex400 ga je er alleen maar op vooruit als je de DAP aanschaft!
Minder trillingen en msschien wel het belangrijkste veel beter resultaat!!!
En met zo'n aanbieding, zou ik het zeker doen!

Ook ik had de Bosch PEX400 in mijn bezit. Opzich wel aardige resultaten. Maar omdat ik voornamelijk audi's en VW's doe heb ik nu toch maar de overstap gemaakt op de DAP 500 V2.

Meteen ook de menzerna's meebesteld i.p.v. de SSR's. Dit weekend lekker testen! :party Ik ben benieuwd.

Groeten,
Vincent

Kon de aanbieding niet laten schieten.........:weetniet

Kep hem dus ook maar besteld.
Vooral het lage geluidsniveau viel me op.

Ik heb hem vandaag ontvangen. Heb hem nog niet kunnen proberen helaas, maar hij ligt er lekker in de hand.
Hij trilt veel minder dan de Bosch, zelfs op full speed. Tot nu toe nog geen spijt.

ik lees dat veel van jullie met de bosch hebben gewerkt , ik ben een leek en heb ook een bosch die ik wat wil gebruiken , tot ik waarschijnlijk ook een DAP koop:cool

nu heeft iemand van jullie soms nog de snelheden die je best toepast voor de verschillende toepassingen met de bosch ?

Groeten
Marc

Mannen; even een vraagje als beginner; waarom een 500 en geen 900?? (Ikzelf moet ook zo'n ding aanschaffen maar welke??)
bedankt,
bas

en wat is het verschil tussen de DAP 900 en de PRO 900

zie dat de pro echt wel een goeie prijs heeft op cc

Dit zijn twee totaal verschillende machines. DAP900 is een excentrische machine en uitstekend geschikt voor beginners tot gevorderde detailers. De PRO900 is een roterende machine. In de handen van een leek een moordenaar voor je lak.