• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop III: 5 juli 2009

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Op zondag 5 juli willen we de derde DAP500 workshop houden, wederom speciaal bedoeld voor DAP500 eigenaren.

Deze workshop is dus ook weer bedoeld voor eigenaren van een DAP500 zijn en tijdens deze dag wordt de basis van machinaal excentrisch detailen met de DAP500 besproken.

We willen ook deze keer het aantal deelnemers beperken tot 15 personen. Dus als je interesse hebt, wees er snel bij!

De dag zal er ongeveer als volgt uit gaan zien:

-11.30 - ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
-12.00-13.00 - Uitleg over machinaal detailen
-13.00-13.30 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris etc.
-13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan met je eigen DAP500! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

We vragen ook dit keer een kleine vergoeding € 10,- p.p, omdat het promotioneel verbonden is aan de aangeschafte DAP500's.

Dit is voorlopig de laatste DAP500 workshop, wellicht dat we in september en oktober nog iets inplannen speciaal voor de DAPPERS.

Interesse? Schrijf je in:

1) ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan gaan we deze workshop maar bijwonen. Voor die tijd nog even een DAP500 aanschaffen.... ;)

1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats :! )
4) RedFiesta
5)
 
1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
 
1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
 
1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
 
1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
 
1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
 
:rules Mijn eerste post op dit forum, yes yes ik zal me snel gaan voorstellen.
Wil ook graag meedoen als het mag, zal de DAP snel bestellen :)^


1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10)Martin S2000
 
Jeroen zei:
Cool! +1 (ben ik ten minste niet de enigste frieso) :p Maar ik spreek gewoon lekker NLD's :grinning:

In colone naar Z-Holland maar?

1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10)Martin S2000
11) Theo
 
1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10) Martin S2000
11) Theo
12) PeterRR
 
THEO zei:
In colone naar Z-Holland maar?


Nja, kan opzich wel, kunnen alleen twee kanten op.

Of via de afsluitdijk, Of de polder door, en richting utrecht. Alvorens we in Bergschenhoek verdwalen. :weetniet

Voor jou is alleen die kant om het voordeligst, en voor mijn de afsluitdijk haha :D

Mmmh! Compromisses :schaam
 
Hmm, denk dat het toch wel interessant is om te doen, aangezien ik me nog wel een aantal dingen afvraag / tips kan gebruiken!

1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10) Martin S2000
11) Theo
12) PeterRR
13) Alexander
14) ..
 
Echt 100% zeker is het nog niet of ik die zondag kan, maar ik schrijf me toch maar wel al in voor ik weer te laat ben.

1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10) Martin S2000
11) Theo
12) PeterRR
13) Alexander
14) Werner
 
1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) madtraxx
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10) Martin S2000
11) Theo
12) PeterRR
13) Alexander
14) Werner
15) Rykers