• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap900 V2 ?

grandscenicman

Detailing guru
30 mrt 2011
3.284
115
Lees hier en daar dat er ook daps 900 v2 's komen ?

Ook in de cc shop ? :weetniet

Ik zie niks staan voorlopig of is er enkel een V2 500 gemaakt ? (die zie ik wel in de shop )

naam van de dap : DAP 900 V2 D/A Polijstmachine
 
Ik heb mijn bestelling omgezet van een kompressor DAP500 pakket naar DAP900 pakket.

Krijg je nu automatisch de V2 als je deze besteld?
 
nicknameless zei:
https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP900_V2_D_A__Dual_Action__Polijstmachine_220volt_DAP900V2_102218

Ik heb blijkbaar een andere pagina van cc op m'n pc staan , die nr 102218 staat niet in de lijst , daarom mijn vraag :-"

polijsten machinaal - da machines : geen 102218 te zien in de lijst :weetniet

Hoe zou ik deze dan eventueel kunnen bestellen ??????????
 
gevonden !!:schaam

nieuwe produkten...ff aanvinken en ik heb hem

soms staat het voor je neus en zie je het toch niet staan rofl

(gebeurd alleen bij mij waarschijnlijk)

zal me komende week eens bezighouden met een nieuwe bestelling :party:
 
[MOD]Gaarne niet onnodig quoten, lees ook dit topic! [/MOD]

Je slaat de nagel (nl= spijker :-b ) op de kop .

Ik mezzo en zij finale , dat gaat wat beter vooruit en moet ze minder wachten op "den aawe".

Wou eerst voor een 500 gaan maar op aanraden van een ouwe rot in het vak ga ik voor een 900 :cool:

Bij deze auto hebben we gemerkt dat er tijd over schiet voor haar :

tot nu toe deed ze al mee : wassen,kleien,uitpoetsen polishrest,interieur,ramen,velgen, banden , wax opbrengen,uitpoetsen....

euh ..ik doe ook nog wel iets hoor :D

DSC_0009.jpg
 
Cool grandsenicman, vanaf welke leeftijd kan je dochters zoiets aanleren? Mijn dochter wordt 4 in juli, dat zal nog wat vroeg zijn zeker?

Wel handig, een halvering van de werktijd, en dan nog een zoon van bijna 2 ... eindelijk tijd om mijn krant te lezen! :D
 
Gisteren de Dap900 V2 besteld en vanochtend netjes afgeleverd :) Laat het maar snel weekend worden..!

Wederom super service van carclean en tezamen met de rest van de spulletjes de collectie weer wat uitgebreid inclusief weer wat leuke extra's (die zijn toch vaak het leukst, bedankt!) :)

Ik denk omdat dit topic al als titel Dap900 V2 heeft zet ik er hier even een vraag over en die is eigenlijk vrij simpel; kan je aan het apparaat zien dat het de V2 is? zijn er b.v. uiterlijke verschillen?

Het staat natuurlijk netjes op de doos maar ik was eigenlijk niet van plan die te bewaren ;)
 
Misschien dat het net een iets ander tint blauw is maar op het eerste gezicht is het volgens mij niet te zien op het apparaat aan de buitenkant.
 
grandscenicman zei:
Doos : ik bewaar deze wel : hier passen goed de pads in ...tot ze vol is :ja

Das een goeie tip eigenlijk, niet aan gedacht... :)^

Kan in ieder geval bevestigen dat mijn DAP totaal niet op de echte V2 van de foto lijkt :D